Gå til innhold

Overklokkingen døde med ok.no?

Anbefalte innlegg

Under sammenslåinga sa de at overklokking fortsatt skulle bli prioritert og at sammenslåinga hadde med navn og ikke innholdet å gjøre.

først forsvant forumet, så kom det skjermkorttester uten overklokking(!).

Antok egentlig fra første stund at det var denne veien det kom til å gå..

2 ønsker: overklokking-samleside i forumet og flere tester av hardcore-klokkeutstyr(vapo osv..).

En ting til, hvorfor Amotor og ikke Overklokking?

6308478[/snapback]

Det kommer ikke til å skje, det ser ut som det bare er å godta det slik det har blitt.

EDIT: Hva med en poll om hvor mange som ønsker tilbake overklokkingskategorien? Så kan vi få et svar på hvor mange som mente sammenslåingen var tull?

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja! Hva litt "syting" kan gjøre? Veldig overasket over den første reaksjonen til denne posten fra en hardware.no ansatt.

Deilig å se at det er flere med meg som føler det slik.

Og dere kan fortsette å si at ok.no er blitt integrert i hw.no, det er tøys, ok.no har forsvunnet i hardware.no

Vi trenger ikke et underforum av hardware her og der vi trenger en plass med personlighet og stemning, ja ganske slik ok.no var. Det var til og med litt skjarm i måten skribentene der alltid gjorde sitt beste for å skrape sammen penger, selge t-skjorter osv.

Før jeg får en advarsel for "syting" skal jeg innrømme at ja ok.no er borte og kommer ikke tilbake, men jeg kommer ikke til å glemme miljøet som fantes der.

R.I.P

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Men denne tråden har skeiet ut langt untenfor sitt emne, det er blitt litt vel mye forumsnakk som ikke har noe her å gjøre, derimot kan dere fortsette diskusjonen ang forum her

Om dere har noe relatert til artiklene på hardware.no eller hardware.no generèlt så er dette velkommen :)

Lenke til kommentar
først forsvant forumet, så kom det skjermkorttester uten overklokking(!).

6308478[/snapback]

Jeg vil ikke uttale meg om hvordan dette fungerer med skjermkort, men som eksempel kan jeg sitere testen av Intel Pention D 805 hvor overklokkingsdelen kommer i en helt egen artikkel.

http://www.hardware.no/tester/prosessor/in...-_del_1/26323/8

Det blir svært spennende å se hva prosessoren duger til når det kommer til overklokking. Vi kommer tilbake til dette i en egen artikkel om ikke lenge.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...