Gå til innhold

.nrg fil til DVD?


Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg prøvd alt mulig. Men jeg mener å huske at når man har en avi fil, kan den gjøres om til en imagefil og deretter brennes ut.

 

Jeg har laget image-filen, men er usikker på hvordan jeg skal brenne denne ut, har prøvd mye forskjellig.

Jeg har nero, hvordan skal jeg brenne ut imagefilen(.nrg) slik at den kan sees på DVD spiller?

 

Haster litt med svar, filmen skulle egentlig vises for noen senere i dag.

 

Håper på svar raskt, forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les det eg har skrive her. Kan ikkje tenkje meg at DVD-spelarar klarer å vise AVI-filer berre fordi dei er brent som image. Har du Nero Vision eller Vision Express kan det brukast til å konvertere og brenne AVI-fila.

6273532[/snapback]

Jeg forstår ikke helt hvordan det du har skrevet hjelper meg :(

Jeg har Nero Express, men ikke Nero Vision Express, tror jeg må gi opp nå jeg :hrm:

Lenke til kommentar

Prøv med AVI2DVD som eg nemnte då.

Edit: Eller, som eg sa, so er det enkelte DVD-spelarar som støtter DivX/XviD, so om det er ei slik fil du har, kan det vere at det berre er å brenne den direkte på ein vanleg CD.

 

Om ingenting anna går so trur eg du har mogelegheita for å brenne som VCD (Video CD) frå Burning Room. Kvaliteten vert veldig dårleg, men det er eit alternativ. Trur dei fleste DVD-spelarar støtter VCD.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...