Jordi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg har to hender, en forran og en bak. Noen eter meg, mens andre hiver meg. I mørket lyser jeg, og i lyset glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg? Endret 9. juni 2006 av Jordi Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Den var ikke helt lett.. Kunne vært en potet, men de har dårlig med hender, og skal ikke beskyldes for å lyse i mørket, heller ikke meitemark gjør det. Tenkte også på diamanter, som glitrer så fint, med den høyeste brytningsindexen som finnes naturlig, men de har ikke hender, og det er et fåtall som spiser de. EDIT: Blir småsprø her borte, gidder du legge ut løsning i en spoiler? [Spoiler] Løsning [/Spoiler] Endret 9. juni 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En mark med en pære på hodet med refleks og "kast meg" lapp på ryggen. Og den er mutert, så den har armer Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Må jo nesten la oss få tenke litt Håper det ikke er ett sånt svar: en lysende meitemark med refleksdragt i sola Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har, til deres informasjon, tenkt en hel del på dette nå. At dere er treige i svingen skal ikke jeg få lide for.. Jordi: Sender du løsning på PM? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Er det en banan? 6273545[/snapback] Hvor blir det av hendene? Endret 9. juni 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det en banan? Hvor blir det av hendene? Aner ikke Jeg søkte på google etter: "Jeg har to hender, en foran og en bak. Noen spiser meg, mens andre kaster meg. I mørket lyser jeg, og i lyset glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg?" Og det eneste jeg fikk opp var dette. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hehe, de har ikke kommet fram til noe løsning de heller. btw, så linker trådstarter til den siden i signaturen sin, så det er sikkert der han har tatt det fra btw2: Moss suger, Fredrikstad FTW. måtte bare Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 så linker trådstarter til den siden i signaturen sin, så det er sikkert der han har tatt det fra Ja. Jordi BUSTED! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) En radioaktiv brødskive med gyllent syltetøy som er iferd med å bli spist..? Edit: kanskje ikke brødskiva liker seg i jord nei.. Hmm, men den er da vitterlig lagd av korn.. Endret 9. juni 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En radioaktiv brødskive med gyllent syltetøy som er iferd med å bli spist..? 6273642[/snapback] Hei du! Sånne brødskiver finner man vel ikke i jorda? Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Beklager da... Men det har seg slik at jeg går gal snart... Har forøkt i mange dager, og jeg tenkte siden det fantes så mange kloke hoder her, så ville det kanskje hjelpe litt...? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 btw2: Moss suger, Fredrikstad FTW. måtte bare 6273580[/snapback] Pøh. Moss > fredrikstad any day. .. Bare ikke i fotball. :o Tilbake til topic: Aner ikke. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du har ikke svaret?!? Er nesten som luremus.. Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Er det noen trøst så lurte han typen på andre forumet meg ævv... 4 post... http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/foru...3659&PN=1&TPN=3 Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Kanskje det ikke finnes noe svar på den? Noen har bare funnet på noe absurd for å få folk til å bli tullete? Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hmmm... Men det må da ha funnes noe lignende som den personen har tatt det i fra...? Har en følelse av at det er noe simpelt, eller noe ufattelig teit... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tenkte på et snøfnugg, men "liker meg best i jorda" og det med hendene passet ikke helt bra Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Den virket ikke så dum...? Lisom, om man setter på jord i stedenfor...? Men armene da...? Endret 11. juni 2006 av Jordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå