zeitgeist Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ok, jeg har omsider kommet på en oppgave som kanskje kan være moro, litt vanskelig og som det ikke finnes algoritmer for "all over the internet". Oppgaveoversikt Bruke Python til å styre et online Flash-spill automatisk og ta skjermdump av poengsum-bilde. Oppgavedetaljer Starte nettleser, gå til side og starte spill Spille 100% automatisk Oppnå høyest mulig score Ta skjermdump som viser score, konvertere til low-res JPEG, W250px/H175px Legge bildene i Zip-arkiv Vinner-kriterier Oppnå best score over 3 spill Kodelengde Mest pythonic kode Mest "pure python" (dvs fravær av andre applikasjoner via os.system, subprocess, os.popen osv.) Regler (kan diskuteres) Må ikke være platformuavhengig Kan kalle 3.parts programmer (men minsker seierssjanse) Eksterne Python-biblioeker (f.eks PIL) er helt OK Vinner avgjøres ved avstemming All programmering skjer i Python, og i én fil Gjennomføring Vi setter en dato der alle publiserer kodeforslag (i august?)evt. utnevner én til å motta koden via mail og poste samlet Premie Das Keyboard II - hvis vi tar en kronerullinghttp://www.daskeyboard.com/, ca 1000,- totalt Spill Spillet kan f.eks være dette Dangerous Dave and brutal Bob, men gjerne andre. Men bør ikke ha komplisert UI. Hva sier dere? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det høres kult ut, men jeg kan nok ikke så mye prigrammering som det Jeg får bare fortsette å lese Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hørest ganske bra ut det der, jeg er med. Kan sikkert gi en liten slant med penger også, hvis det skal være premie. Men spørs litt på hvor mange som blir med og hvordan man skal betale. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hørest ganske bra ut det der, jeg er med. Kan sikkert gi en liten slant med penger også, hvis det skal være premie. Men spørs litt på hvor mange som blir med og hvordan man skal betale. 6276207[/snapback] Ja, det må være nok folk med, ellers må vi finne en billigere premie, eller nøye oss med heder og ære. MEN: Jeg kikket litt på spillet og testet med AutoIT under windows. Det er ikke noe problem å styre det, men det virker umulig å garantere høy score. For mye tilfeldighet i spillet. Så jeg tror vi trenger en annet Flash-spill. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja jeg merka det samme, prøvde forskjellige ting for å få det likt, men det ble totalt forskjellig score for hver gang. Endret 10. juni 2006 av FraXinuS Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ingen som vet om en Flash-app eller noe annet som kan passe? "Gamebot" er tydeligvis navnet på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå