Clavain Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg driver og forsøker å finne ut hvilken komponent som ikke virker, er dessverre ingen hw-ekspert så jeg har følgende spørsmål som jeg ikke har funnet noe svar på: -Når jeg kobler fra harddisken, skal ikke maskinen likevel klare å komme til BIOS hvis alt annet virker? -Hvis jeg kobler fra et defekt skjermkort, skal jeg da høre det vanlige oppstarts-pipet og CD-spillerne begynne å spinne opp, eller er ikke dette måten å sjekke skjermkortet på? (Jeg har ikke noe ekstra AGP-kort å bytte med) Kjempeflott om noen kan svare på dette! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Ja, maskinen skal klare dette. 2. Kommer an på hovekort, men dette gjelder iallefall for de fleste hovedkort jeg har vært borte i. Lykke til Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 1. Ja, maskinen skal klare dette. 2. Kommer an på hovekort, men dette gjelder iallefall for de fleste hovedkort jeg har vært borte i. Lykke til 6273304[/snapback] Mange takk! Da kan jeg ta det for gitt at hardisken ikke er problemet. Skal koble ut skjermkortet ved neste anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå