kenzky Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg så denne filmen: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...vid+copperfield Er det noen i hele verden som har funnet ut hvordan han klarer og gjøre alle de umulige tingene han gjør? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er ikke umulig, bare litt vanskelig Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kanskje han er Jesus, eller hva, Kenzky? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Mye av det han gjør er uforståelig. Tenk å få være med han på jobb, der han faktisk viser triksa sine, og hvordan de utføres, til DEG Endret 9. juni 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror ikke en drit på trylling! men det er da ganske morsomt å se på da Lenke til kommentar
joku Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Han er jo helt syk. Så en episode da jeg var mindre da han løftet opp en brennende båt fra bermuda triangelen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har aldri helt forstått hvordan det trikset der han flytter hodet til hu dama til et annet bord. Aldri forstått hvordan det gjøres that is. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bli med å prøve det Shikaru? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Han er jo en illusjonist, dt betyr at han egentlig lurer øynene dine. Bruker sikkert masse speil og sånt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg prøver alltid å se andre steder enn der han vil jeg skal se, når han utfører et triks. Barneskolelæreren min var en ganske kjent tryllekunstner i Usa for en del år siden, og han sa at det var vanlig å få folk til å fokusere på et punkt mens han gjorde noe annet, derav tryllestaven. Nå bruker ikke Copperfield tryllestav da, men dere skjønner poenget:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bli med å prøve det Shikaru? 6273726[/snapback] om du er prøvekaninen så. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Filmtriks.... ^^ 6273811[/snapback] han opptredde jo som regel forran masse folk da Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Filmtriks.... ^^ 6273811[/snapback] han opptredde jo som regel forran masse folk da 6273896[/snapback] Og de kan ikke være betalt? Evt filmtriks de også.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Filmtriks.... ^^ 6273811[/snapback] han opptredde jo som regel forran masse folk da 6273896[/snapback] Og de kan ikke være betalt? Evt filmtriks de også.. 6273906[/snapback] Ja, er jo alltid en mulighet.. Ingen som kjenner noen som kjenner noen som så han for lenge siden elns? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror ikke en drit på trylling! men det er da ganske morsomt å se på da 6273602[/snapback] Det er ingen som vil du skal "tro" på det heller. Det er hevet over enhver tvil at det er illusjoner det er snakk om, men det er fortsatt imponerende hva de klarer å lure oss til å se... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror han hadde en video en gang der han avslørte måten han gjorde det på, mener å sett det en plass for et par år siden. Finner den ikke igjen Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror han hadde en video en gang der han avslørte måten han gjorde det på, mener å sett det en plass for et par år siden. Finner den ikke igjen 6273949[/snapback] Hadde personen i den filmen på seg en maske hele tiden? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hadde personen i den filmen på seg en maske hele tiden? Det programmet har jeg også sett. En person med svart maske og noen damer. De avslørte mange triks. Men ikke så mange av Copperfield sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå