ToLi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har problemer med og få spdif lyden ut av denne bærbare pcen jeg. Det er en slik mini-jack plugg for lyd ut. Slik jeg forstår det ut av spec'en så er det optisk digital lydutgang. Jeg har prøvd med en gammel optisk ledning som fulgte med den gammle MD spilleren min. Den har mini-jack plugg på den ene siden, og vanlig TOS plugg på den andre. Men det kommer liksom ikke nå lyd. Det lyser heller ikke noe rødt lys ut av utgangen. AC3 filteret mitt fant SPDIF utgang da jeg nettopp hadde fått den, men det gjør den ikke lengere. Noen som har noen gode forslag om hva som er feil, eller om hva som må gjøres? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kontrollpanel -> Sounds -> advanced -> advanced -> Other controls -> spdif... fungerer iallefall på min laptop (Aopen 1557) med samme type plugg Eventuelt kan du prøve å installere nyere lyddrivere. Lykke til Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Finner den første advanced knappen men den andre er ikke tilgjengelig. Kjønner ingen ting her nå Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Prøvd å installere nye lydkortdrivarar? Edit: Såg ikkje maskina sto i topic Endret 9. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 ja lastet ned siste oppdatering fra asus sine sider. Kan det være noe annet galt da? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Start -> run -> sndvol32 -> options -> advanced controls -> advanced (Den knappen lengst til venstre) -> spdif... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 advanced controls er gråskravert og kan ikke trykkes på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå