ALI Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har spurt her før, men ikke fått noe svar , så jeg spør igjen. Jeg har en D600E med minnekort og skal bruke den til mp3. Men spillelisten har bare maks 30 sanger og sangene kan ikke spilles av etter hverandre hvis de er på kortet. Hvordan kan jeg spille av flere sanger etter hverandre? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror du bare kan ha maks 30sanger i playlist jeg. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, det stemmer. 30 sanger i hvert album. 4 album er tilgjengelige Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, det stemmer. 30 sanger i hvert album. 4 album er tilgjengelige 6288285[/snapback] Det stemmer.. Jeg har D600 med minnekort.. Har ikke noen problemer med avspillingen.. Jeg har laget en "Techno", en "Hip Hop", "Diverse", og "aktuelle" (de jeg hører mest på) Spillelister. Så jeg sliter ikke på noen måter når det gjelder dette temaet:) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har delt inn i forskjellige album, slik som noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå