Mentos Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei! Har lyst til å bytte ut mitt kit-objektiv (EF-S 18-55) som følgte med mitt Canon 350D kamera pga det er veldig tregt mhp fokusering i dårlig belysning. Jeg lurer på om USM utgave av dette objektivet er kjappere? Kan noen fortelle meg dette? Er det stor forskjell på disse 2 objektiver? Jeg ønsker ikke å legge ut mye for ny optikk akkurat nå og trenger derfor en rimelig alternativ til kit-objektiv. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kameraet kommer ikke til å fokusere kjappere i dårlig belysning i USM, så bruk heller blitsen din til å fokusere med det røde lyset som kommer fra den Lenke til kommentar
Mentos Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 hmm.. rød lys fra blitzen? det har jeg aldri sett på blitzen min... kanskje det ikke er aktivert? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hvis du bruker autofokus, så skal det komme rødt lys som kameraet fokuserer etter. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ikke på den innebygde blitzen. Den sender ut en rask strobe-serie som kamera fokuserer etter. Eksterne blitzer har gjerne et rødt lys, det er riktig. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ikke på den innebygde blitzen. Den sender ut en rask strobe-serie som kamera fokuserer etter. Eksterne blitzer har gjerne et rødt lys, det er riktig. 6276039[/snapback] Trådstarter har en Canon 430ex, det kan du se at det står i signaturen hans. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var akkurat det jeg mente å Den innebygde blitsen kan du nesten bare glemme å fokusere med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå