fyshy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Lurte bare på om noen har noen erfaringer med den trådløse netverk adapteren til xbox 360. Har veldig lyst på xbox live men den eneste muligheten jeg har er via trådløst og det jeg lurer på da er blir det for stor avstand når routeren står i etasjen under? Endret 9. juni 2006 av fyshy Lenke til kommentar
schism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Lurte bare på om noen har noen erfaringer med den trådløse netverk adapteren til xbox 360. Har veldig lyst på xbox live men den eneste muligheten jeg har er via trådløst og det jeg lurer på da er blir det for stor avstand når routeren står i etasjen under? 6272926[/snapback] Har denne oppkoblingen selv og det fungerer utmerket. Kommer selvfølgelig ann på hvilken trådløs ruter du har, men er den brukbar kan jeg ikke se at det skulle by på problemer. Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 testet nettopp med en bærbar pc og internetten funket umerket på den ihvertfall så da regner jeg med at det skal funke bra. Lenke til kommentar
schism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 testet nettopp med en bærbar pc og internetten funket umerket på den ihvertfall så da regner jeg med at det skal funke bra. 6273080[/snapback] Det tror jeg så absolutt. Har du bra signal med en laptop har får du helt sikkert tilsvarende med boxen. Og det beste er at man slipper enda mere ledninger bak der Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 har kjøpt netverk adapteren nå, men jeg får ikke til å joine xbox live. Når jeg tar tar den xbox live connection testen så står det failed på xbox live. Når jeg trykker på "more info" så står det ingenting,så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? når jeg skulle joine xbox live så fikk jeg lasta ned updaten forresten og så startet den på nytt. Men etter det så får jeg bare failed på xbox live på testen.. håper på svar da jeg vil online snart..=) Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 nå får jeg feil på MTU hva enn det er også.. Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Og nå kom jeg inn og skulle skrive inn gametag og etter det står det:xbox live signup is currently unavailable. Pleas try again later Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Og nå kom jeg inn og skulle skrive inn gametag og etter det står det:xbox live signup is currently unavailable. Pleas try again later noen som kan skjekke om xbox live funker hos dere nå? Endret 9. juni 2006 av fyshy Lenke til kommentar
schism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Live er oppe og går her hos meg. Det du kan prøve er å åpne portene på routeren. Nå vet ikke jeg hvilken ruter du har men om du kun har problemet ved trådløs tilkoblingen så kan det tyde på det. Du er sikker på at du har gode nok signal? Dette kan du sjekke på boxen under nettverksinstillinger... Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 signalet er bra nok. hvilken port skal jeg åpne da?.. Lenke til kommentar
schism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Det er TCP/UDP: 3074 og UDP: 88 "Signalet er bra nok" Hva vil det si... en rød søyle? Endret 9. juni 2006 av schism Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 4 av 5 grønne søyler var det vell, regner med at det er bra? Lenke til kommentar
schism Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 4 av 5 grønne søyler var det vell, regner med at det er bra? 6279624[/snapback] Det skal holde lenge det ja. Prøv å åpne disse portene og så om det kan hjelpe. Kan lølnne seg å sette statisk IP på boxen samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå