RamGuy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det i det hele tatt noen forskjell på DVD-R og DVD+R plater? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=416960 Les til øye blir stort og vått. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 såvidt jeg vet så er det ikke noe forskjell på platene, bare at noen spillere kun takler den typen. Jeg for mindel liker DVD-R, de virker i alle mine spillere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Se i Wikipedia. Det er vel hovedsaklig i støtten for multisession. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er marginal forskjell i multisession på +R og -R, det er hovedsaklig for videoopptak på RW-plater at + har en fordel. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 TYG03 - Taiyo Yuden(Miflop Extreme, Taiyo Yuden bulk) - Taiyo Yuden.... Trenger jeg si noe mer? Særdeles bra plater! Vet noen hvor i allverden man kan få kjøpt dissa platene? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg ser at det koster 100kr mer for sånne Taiyo Yuden plater enn plater fra f.eks Memorex... Er disse Taiyo Yuden platene vært de ekstra pengene? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Memorex er ett merke jeg har veldig dårlig erfaring med, så jeg ville si at de virkelig er verdt de ekstra pengene.. Selv bruker jeg endel TY plater om hverandre med disse Maxell platene.. som jeg ikke merker særlig kvalitetsforskjell på.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg ser ingen CD-R eller CD-RW Taiyo Yuden plater på pxp.no Hvilke CD-R og CD-RW plater er da best? EDIT: Sorry, bare jeg som er blind... Fant det nå... Endret 12. juli 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Leste en plass at DVD+R er "bedre tilpasset" brennerne enn DVD-R. Litt vrient å forklare eksakt, men i praksis vil det si at det generelt sett blir bedre nøyaktighet på DVD+R-plater enn på DVD-R-plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå