DurinVIII Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hei, jeg kom opp i 2FY muntlig ekamen i dag ("yay"). Temaet var ENØK. Eksamenen skal innholde et foredrag og et eksprimentelt innslag. Dette skal vare maks 20 minutter. Alle tips, sider, forlag til ekperiment og lignende mottas med stor takk Edit: Ikke varmepumpe Endret 9. juni 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Qyvind Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 det går nok bra.. bare hust E=mc2 og annet mas. bruk tiden på å roe ned nervene og bare la tenkene strømme. oppgavene vil da bare strømme ut fa din munn som en flod... lykke til!! Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hey! Så spennende med ENØK! Jeg elsker det emne! Da ville jeg ha begynt å snakket om golf, som er min hobby... Mange mener at golf er en snobbe sport, men det er ikke det nå lenger etter min mening, jeg mener golf er en almenn sport og så mange som mulig må begynne med det. Det som gjør golfspillet så spesielt, er handicapreglene. Man trenger ikke å være like gode for å spille mot hverandre. Golfreglene er slik utformet at alle kan konkurrere sammen. Som nybegynner kan du gjerne vinne over norgesmesteren. Alle som vil får etter nybegynnerstadiet et «handicap». Dette forholdstallet utjevner forskjellen i spillestyrke, og legger dermed mye til rette for en jevn match på banen. Men husk - du er ikke nødt til å konkurrere på golfbanen. Ha glede av ditt spill som hobbygolfer eller som elitespiller sånn som meg! Håper det går bra på eksamen! Lykke til! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Takk for forslaget, men jeg er ikke sikker på hvilken sammenheng golf har med energiøkonomisering, og heller ikke hvordan den dekker læreplanen i 2FY. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå