allyse Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hm. Tenker litt hypotetisk på det. Kanskje det er på tide med en oppgradering? Den "gamle" skrantekassen er som følger: AMD T-bird 1,33ghz Msi kt7-turbo (ikke raid) 40GB IBM ATA-100 HDD 50GB IBM ATA-100 HDD 512MB SDRAM ASUS GF4 ti4400 deluxe 40X brenner Pioneer dvdrom (denne begynner å skrante nå...) Luftkjøling Noen som har forslag? Er åpen for amd og intel, men har ikke tenk å bruke SÅ mye på det, så ikke noe ekstremt. ("billig" oppgradering) Kanskje vannkjøling er tingen på en XP prosessor kanskje? Men er det vits siden Asus vifta bråker (har ikke målt)? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Noen grunn til å oppdatere den maskina da? Jeg ville latt den være som den er en stund, og heller oppdatert når serial ata og sånt kommer. :smile: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 14:07, skrev Knuty:Noen grunn til å oppdatere den maskina da?Jeg ville latt den være som den er en stund, og heller oppdatert når serial ata og sånt kommer. :smile: Men DET kommer nok ikke å bli billig med det første... Lenke til kommentar
pcguru Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Min PC er fira år gamal og den skranter ikkje endå. Den har aldri vore bedre. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Her e min PC som eg kjøpte på OBS! PII350 på eit Aopen AX6B hovudkort 576MB RAM 80GB Maxtor @Promise ATA133-kort Matrox G200 16MB, Nokia 446Xpro @1600x1200 Aopen HX08 med diverse modifikasjoner. Skrangler det ikke? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Vet ikke helt hvor lenge jeg vil vente, men å vente til noe "topp" moderne er vel ikke helt smart prismessig... XP prosessorene begynner å bli ganske billige nå... Kanskje et nytt mobo, xp prosessor og DDR ram? eller P4 løsning? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
pcguru Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Eg kjøpe heller PC på obs! enn på elkjøp for å seie det slik. I dag hadde eg nok satt sammen ein PC sjølv, men det var ikkje aktuellt då. Må jo innrømme at ein del av komponentene i PC'en min begynner å bli gamle, men så lenge dei virker så kjem eg ikkje til å bytte dei ut. Den kjører det nyeste av både program og operativsystem, og så lenge eg ikkje skal bruka den til spel så er den brukanes. Eg vil berre seia at: allyse, så lenge din PC virker til det du bruker den til så er det ingen vist med alt for dyre oppgraderinger. [ Denne Melding var redigert av: pcguru på 2002-10-10 15:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå