Spartan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Er det noen andre som også har fått reiseladeren fra Netcom ? Smart liten universal sak som lader mobilen din fra ett AA batteri. Thank you Netcom Endret 9. juni 2006 av Spartan Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det noen andre som også har fått reiseladeren fra Netcom ?Smart liten universal sak som lader mobilen din fra ett AA batteri. Thank you Netcom 6272680[/snapback] Hehe, ja fikk den en uke etter jeg sa opp mitt abonnement der Den var fin den. SD Lenke til kommentar
Huni Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hmm... Jeg har ikke fått noen lader... Håper den kommer snart, for jeg skal på ferie neste uke:) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For alle nye kunder dette eller alle eksisterende også? Eller tilfeldig de som for det? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg og vil ha reiselader! Urettferdig! hehehe.. Er den av noe bra kvalitet da eller er det sånn billigplastikk ting? - hsds Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hva gjorde dere for å få den? vil ha en jeg og. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) hva gjorde dere for å få den? vil ha en jeg og. 6273207[/snapback] Den er ihvertfall for eksisterende kunder. Selve laderen er litt større enn ett AA batteri, rund og overflaten er dekket i sølvmetalik look. På toppen av et gjennomsiktig plastdeksel kobler du til de ulike ledningene ettersom hvilken mobil du har. Når laderen lader så blinker en diode på toppen. Fikk den i går så jeg har dessverre ikke rukket å teste "kvaliteten" ennå, men antar det varierer med batteritypen. Utseende er bra Endret 9. juni 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Er det en slik ? : Fra charge2go? Endret 9. juni 2006 av Xpi Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ja har fått gaven, trodde dette hadde noe med Trådløs Familie å gjøre, står vertfall reklame på laderen for d, og jeg har trådløs familie. Endret 9. juni 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For en stund siden fikk jeg en "NetCom Trådløs Familie" billader som passer til nesten alle telefoner. Og uten å være NetCom kunde engang... Lenke til kommentar
zica Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det en slik ? : Fra charge2go? 6273875[/snapback] Jepp, ligner på den der ja. Blir vel kun sendt ut til kunder tilknyttet Trådløs Familie. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ok. så det er Netcom trådløs familie kunder som får dette da.(?) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Heldigvis er det gratis å bli medlem av trådløs familie. Endret 9. juni 2006 av Spartan Lenke til kommentar
heisansamsung Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja dette er en gave fra Netcom til alle Trådløs-familie-kunder. Vet dog ikke om alle som er tilknyttet Trådløs familie får det, eller bare den som står som ansvarlig for sitt "familienettverk". Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja dette er en gave fra Netcom til alle Trådløs-familie-kunder. Vet dog ikke om alle som er tilknyttet Trådløs familie får det, eller bare den som står som ansvarlig for sitt "familienettverk". 6279832[/snapback] Det er bare jeg (ansvarlig) i vår trådløse familie som har fått den, og ja den virker bra den Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hmm. Jeg tror kanskje jeg har fått den. Ligger noe på kjøkkenbenken som minner om en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå