abene Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Programmet som brukes til å sjekke om du har piratkopiert Windows i PC-en din tar daglig kontakt med Microsoft. Les mer Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hmm..ja ja..Har ingenting å frykte jeg så.hehe Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Lisensavtalen - vel hvem leser igjennom duisse hver gang. Syns det burde være lovpålagt ogg ha en start-oppsumering av viktigste punkter i en lisenesavtale - og evt nyer endringer skal komme klart frem. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Mulig å få bort den stjerna nede i høyra hjørne eller?? ^^ Lenke til kommentar
c-man Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Bare å kjøpe Windows det... hehe... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser ikke noe galt med dette. Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 denne har jeg ikke installert , av prinsipp, selv om jeg har gyldig lisens. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Lurer på om dette er lov? Når det gjelder f.eks. videoovervåkning skal jo dette informeres om når man beveger seg inn i slike områder. Her overvåker MS i tillegg folk i de private hjem... Jaja, jeg er ikke overrasket og det blir mer av det. MYE mer... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Gjelder dette den WGA-tingen man installerer for å kunne kjøre windows update, eller den nylig ekstra nedlastingen (som man ikke trenger laste ned)? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 denne har jeg ikke installert , av prinsipp, selv om jeg har gyldig lisens. 6272679[/snapback] Her staljin Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 denne kom jo for noen måneder siden. jeg luka den fint bort... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser ikke noe galt med dette.Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen. 6272676[/snapback] mhm, det hadde du vel likt ja.. hva skulle du gjort den dagen når windows ved en feil hadde formatert alle diskene dine? vi forbrukere får vel bare takke gud for at det ikke er opp til deg da, og håpe at du aldri kommer i en posisjon der du blir tildeldt det minste snev av makt over andre. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser ikke noe galt med dette.Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen. 6272676[/snapback] Så hvis jeg ser at du har f.eks. stjålet en TV fra meg så kan jeg da ikke bare hente den tilbake, men ta med resten av innboet ditt også? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 dette har jeg hørt om, men ikke trodd helt 100%. Artig å få en bekreftelse. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser ikke noe galt med dette.Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen. 6272676[/snapback] Ja, og da hadde du nok ikke hatt jobb i databransjen etter en stund, for å si det slik. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 har man ikke "Windows Genuine Advantage (WGA)" så får man vel heller ikke ned nyere updates til f.eks IE som sliter litt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ser ikke noe galt med dette.Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen. 6272676[/snapback] Så hvis jeg ser at du har f.eks. stjålet en TV fra meg så kan jeg da ikke bare hente den tilbake, men ta med resten av innboet ditt også? 6272707[/snapback] Hvorfor ikke?. Å bare ta tven tilbake vil ikke gi deg en skikkelig lærepenge ville det det?. Men hvis du viste at hvis du stjal X objekt ville vi ha tat XX ting tilbake fra deg som straff, ville du da ha tatt noe fra Ola Nordmann? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Koster bare 13-1400,- For Win nå da så det er faktisk kjøpelig nå http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303199 Engelsk http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303195 Norsk Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 joda. jeg har automatisk update på(men spør først!) og jeg har fått mange update etter at jeg luka ut wga... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Koster bare 13-1400,- For Win nå da så det er faktisk kjøpelig nå http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303199 Engelskhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303195 Norsk 6272755[/snapback] De du linker der må man kjøpe på nytt hver gang man kjøper nytt hovedkort. Det blir med andre ord dyre hovedkortbytter Ellers kan jeg tipse om denne avstemninga: Betaler du for Windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå