regeli Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Skal kjøpe meg denne: D Link DWL G810 og som antenne tenkte jeg på denne: Antenne Er det noe bra oppsett? Skal jeg ha bedre antenne så blir prisen så høy synes jeg. Men 6dBi er vell en god forsterkning? Er Bridgen bra? Andre forslag til oppsett mottas med glede Endret 9. juni 2006 av regeli Lenke til kommentar
torean Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 litt mere info. Bridgen? skal du lage punkt til punkt eller til multipunkt? 6 db antenne er ikke så mye hvis du har tenkt deg utendørs mellom bygg. Som sagt mere info hvis du ønsker konstruktiv hjelp. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg og naboen skal ha LAN og naboen bor 30m unna. Altså antennen må være kraftig nok til å klare å sende/motta ute og. Jeg skal koble meg til ruteren hans. Håper dette var litt info:-) Endret 10. juni 2006 av regeli Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Enkelt råd: Skal nettet ut må du ha utvendige antenner. Det er en god regel nesten uansett for å få nettet stabilt. Men på så kort avstand holder det med de billigeste antennene du kan finne, bare de er montert ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå