Gå til innhold

6680 og p910 problem!

Anbefalte innlegg

Har fått et rart problem på min 6680 etter jeg skiftet fra old-timer simkort til nytt og friskt 3g sim for et par dager siden. Problemet er at etter jeg skiftet, får jeg ikke opp hverken nr eller kontakt informasjon på den som ringer til telefonen. SMS og utgående går derimot helt greit. Har lagt inn kontaktene på nytt på telefonen, så alt skal igrunn være nøyaktig som det var for et par dager siden. Noen som har peiling?

Og, er det noen som vet hva det kan koste å få reparert skjermen på en SE p910? Når jeg skrur på telefonen er skjermen hvit, med vertikale, veldig tynne streker. alt lys fungerer som det skal, men det kommer bare ikke opp noe bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste fornuftige måten å reparere skjermen til P910i på er å finne en vannskadet med intakt skjerm. Hvis ikke koster skjermen 2000 eller mer ny...

Jeg kjøpte en P910i som hadde badet og satte skjermen over på en P900 med knust skjerm. 350 kroner kostet alt sammen... Hvis du får tak i en skjerm kan jeg sende deg en guide jeg laget til skjermbytte. Er ganske enkelt når man først vet hvordan det gjøres :)

Lenke til kommentar
Dersom kontaktene dine ligger på simkortet og ikke dirrekte i "kontakter" kand et være dette som er problemet. Jeg synes dette var utrolig irriterende så jeg kopierte alle over med en gang.

6273107[/snapback]

Problemet er at det kommer ikke opp en drit på skjermen. Eneste som står der er "Calling" :p

EDIT: Kan det være en tanke å nullstille telefonen/sim-kortet? begge deler er relativt nytt, så jeg mister ikke mye viktig informasjon. Uansett, er det noen som vet hvordan jeg gjør det?

Endret av Audenprim
Lenke til kommentar

Joda skjønte det. Det jeg lurte på var om alle kontaktene dine ligger på simkortet eller om du ahr kopiert dem over på telefonen? For jeg hadde liknende problem i begynnelsen med at så kalte "sim-kontakter" ikke er tilgjengelig for telefonen. Veldig irriterende at man ikke fikk opp disse også når man feks skla velge mottaker i sms. tenkte derfor at dette kunne være knyttet mot samme "utilgjengelighet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...