Gå til innhold

Begrenset antall ord i t9-ordboka på N70?

Anbefalte innlegg

Opplever at ord jeg har lagt inn i T9-ordboken forsvinner etterhvert. Virker som det er minimalt med plass der, slik at nye ord overskriver gamle. Og det er ikke bare ord jeg la inn for lenge siden som jeg ikke har brukt på en stund, men også ord jeg bruker daglig.

Noen som vet hvorfor det er slik, eller om man kan heve grensen for antall ord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet med min N70... Må stadig legge inn ord jeg bruker daglig. Det er ganske irriterenede :mad:

Har vel kommet til den koklusjoenen at det rett og slett ikke er plass til flere ord, og da (som du sier) nye ord overskriver de gamle...

På min gamle SonyEricsson (som forøvrig ble stjålet) kunne jeg legge inn så mange ord jeg ville. Telefonen husket også ordene jeg brukte mest, så de kom først fram.

Det er genialt ordbok det!

Håper Nokia kommer med noe sånnt snart... er lei den tullleordboka på N70!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Normalt så har man hundre ord til rådighet, dvs at ord nr 101 som legges inn overskriver ord nr 1 som var lagt inn osv

Lenke til kommentar
Normalt så har man hundre ord til rådighet, dvs at ord nr 101 som legges inn overskriver ord nr 1 som var lagt inn osv

6284365[/snapback]

Men på min telefon velger den ut tilfeldige ord å overskrive. Ord som jeg la inn når jeg fikk telefonen for 3 måneder siden som enda kan brukes, men ord jeg la onn for noen uker siden blir overskrevet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg sa jo at NORMALT ble ord fortløpende overskrevet slik at det eldste ordet ble overskrevet med det nyeste.

Mulig enkelte telefoner bruker en logg på hvor ofte ordet er brukt og overskriver de minst brukte, eller sleter dem alfabetisk eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...