Snoft Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei, får vite muntlig 14.30 i morgen, et par fag jeg ikke kan komme opp i, ettersom jeg kan minimalt.. Har tenkt ut et par "scenarior" om jeg evnt skulle stryke.. Hva med å ha litt tigerbalsam på en finger, og etterhvert som du prater, (og du merker at det ikke går veien) gnir det inn under øynene (later som du klør deg litt), så kommer tårene fort.. Om de lurer på hva som skjer legger jeg ut en liten historie om at fattern havnet på sykehus for en 2 dager siden med hjerteproblemer og at det ikke er sikkert at han vil klare seg osv.. Derfor har jeg ikke fått konsentrert meg så mye om lesinga osv osv.. Evnt prøve å smiske som gris etter muntlig er ferdig og man får høre karakteren. om man da evnt får stryk så "Vær så snill, har kommet inn på skole.. Dette ødelegger alt, bare gi meg en lusen to'er" osv.. Har dere noen andre tips? Har kommet inn på NITH til høsten, og står i alle fag (standpunkt), men muntlig kan det gå skeis i enkelte fag Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hva med å gjøre ditt beste? Du skal vise deg ganske kunnskapsløs for å få strykekarakter. Lykke til Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Skal gjøre mitt beste seff.. Men om jeg kommer opp i et emne som faktisk blir for drøyt for meg.. så ser jeg bare en utvei Vil ha tips, ikke slu kommentarer som rakker meg personlig ned Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du skal være bra på bærtur for å stryke på muntlig da - det går nok fint. Om ikke så kan du jo jobbe i kassa på Rimi et år før du begynner på videre utdanning - og kanskje lese litt i mellomtiden Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har trua på at det går fint, og tror ikke jeg er så brød i huet at jeg gjør det. Men faren er der, og da er det greit å ha et par ess i ermet! Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tror du vil bruke mer tid på å lage til triksene dine, enn å skaffe deg kunnskapen som er nødvendig for å få en 2'er. Det er mye letter å få høyere karakterer i muntlig enn skriftlig. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Derfor jeg lager triksene nå, før jeg får vite hva jeg kommer opp i ! Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 skal du på nith? fett! See you there! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Trickset er veldig enkelt og greit å snakke samt argumentere så mye som mulig. Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Derfor jeg lager triksene nå, før jeg får vite hva jeg kommer opp i ! 6272183[/snapback] Ta heller å legg deg nå du, slik at du er opplagt til å lese når du i morgen får vite hva du kommer opp i Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg skulle ønske man kunne få en cheatcode fra cheatplanet.com eller noe slikt om jeg kommer opp i samfunssfag eller matte muntlig. De andre fagene har jeg noenlunde kontroll på, men akkurat de to der... blæææ. Samfunnsfag er 18 kapitler til sammen og vår "kjære" samfunnsfaglærer er dum, han har knapt lært oss en eneste nyttig ting. Og matte skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å gjøre noe i muntlig... Jeg har nemlig som mål å få 5 på muntlig og det tror jeg ikke at jeg kan nå i matte eller samfunnsfag. Ikke Engelsk heller forøvrig, men det er mye større sjanse. Likevel skal man gjøre sitt beste snoft og ikke prøve å "jukse" deg til ståkarakter. Øv! Og du har hvertfall en toer vil jeg tippe. Endret 9. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det skal ikke all verden med innsats til for å få en ståkarakter i muntlig eksamen. Tror det er sjelden noen stryker der egentlig. Du har 20-30 minutter på deg, og så lenge du prater og viser hvertfall litt kunnskap om temaet så er du berget. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Oh yeh.. Kom faen meg opp i Media muntlig no stress, kan bare delle hele emnet her Lenke til kommentar
dioX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 det er jo bare og åpne munnen og snakke litt... det er jo "nermest" umulig og stryke på muntelig!! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Stryker du i muntlig er du stum Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 skal du på nith? fett! See you there! Hvor skal dere hen? Jeg skal til Bergen, på Webkommunikasjon Trådstarter: På all den tida du bruker på å pønske ut teite og urdårlige metoder på å stå på muntlig eksamen, kan du heller lese og lære deg pensum, og stå på vanlig måte Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg og Snoft skal på spillprogrammering i Oslo til høsten Blir spennende Endret 9. juni 2006 av DanielJ Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har nå vært så uheldig å komme opp i matte, det ENE faget av seks, jeg ikke kunne... For å si det sånn så ligger jeg ikke særlig bra til sånn ellers, og da lurer jeg bare på om det er noen som har vært oppe i matte før, og som da kan berolige mer, eller i hvertfall forklare hva det hele går ut på...? Skulle det gå sånn tålig bra om jeg leser hele helga...? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var oppe i matte for to år siden, på GK, det var i alle fall bare kos. Nå har ikke media akkurat avansert matte første året, eller i det hele tatt, men du får god tid til å forberede i alle fall. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Å stryke på muntlig er godt jobbet. Noen som i det hele tatt har klart det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå