banjo Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har lenge siklet etter denne maskinen fra Acer. Har lest en del tester og ser at mange synes maskinen blir for varm. Lurer på om det er noen som har kjøpt denne maskinen og som kan komme med sin mening på dette? Er de som tester litt sære eller blir maskinen faktisk så varm?? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66860 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Generelt så blir maskiner med raske posessorer og kraftige skjermkort en del varmere og støyer mer en andre beskjedne kontormaskiner, så dette stemmer helt sikkert på denne typen. Lenke til kommentar
eple1 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei jeg er kanskje litt sent ute men... Har hatt maskinen i noen dager nå og det er sant at den blir varm. Den blir ganske varm når jeg spiller BF2 på den, men ved surfing, msn, skriving etc så er det ikke noe stress. En annen ting er at vifta blåser ut på høyre side - der jeg har musa - så det blir varmt i lengden hvis man skal spille osv. Når det er sagt, så er det jo sommer og man svetter jo mer enn ellers Ellers, så er jeg storfonøyd med dataen. Jeg har litt andre speccs enn deg, så min blir kanskje litt varmere? Har 256mb på skjermkortet, 2gb ram og større hd. Dette er min første bærbar, så jeg har ikke mye å sammenligne støynivået med, men kan si at den ikke vil sjenere noen og kommer til å bruke denne i lesesal\bibliotek uten bekymringer Bare spør hvis det er noe mer! Lenke til kommentar
banjo Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Takker for svar, men endte til slutt opp med en annen maskin Gikk for en Asus A6Ja, med omtrent samme speks som deg. Savner selvsagt 2gb med ram, men tror jeg kan klarer å leve en stund med 1gb. Er uansett store forandringer fra min gamle pentium 3 600mhz Lenke til kommentar
lunic Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er litt interresert i den pc-en? Skal isåfall bestille i morgen. Kan noen være så snille og si meg hvor tykk den er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå