trondbue Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Går ganske dårlig med rustfjerninga for tiden. Jobber hver dag fra 08.30 - 18.00 nå, og når jeg kommer hjem gidder jeg ikke begynne med rustfjerning. Er alt for varmt til å gjøre noe også samtidig som jeg holder på å selge den andre bilen. Pappa sitter også å vurderer å få satt bort jobben til noen, så tenkte å høre med et sveiseverksted her i nærheten hvor mye de ville ta. Men har fått nye billige høyttalere til bilen. Så nå skal de gamle 4" Pionerene i hattehylla byttes ut med noen 6,5". Men lure på om jeg må gjøre noe for å få den tykkere? Legge ved to bilder av den. Den går i en liten bøy, men det kan vel ha noe med at den er over 30 år gammel. Når jeg prøver å bøye på den virker den fin og stiv. Har vurdert om jeg må prøve å legge to planker på under den så jeg kanskje får rettet den opp endel, vil det være lurt? Er vel litt mer vekt i de nye høyttalerene også. Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke så dumt å stive den opp nei. Ta en eller to bjelker ikke så veldig tjukke, å sett dem tvers over å skru dem fast,. Så skal nok svaien bli rett. Men ikke skru til så hardt i begynnelsen hvis, svaien er så stor at plata knekker slår sprekker eller deler seg. Prøv det, sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå