Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase: 1974 VW 1300S (Endel rust å ta)

Anbefalte innlegg

Går ganske dårlig med rustfjerninga for tiden. Jobber hver dag fra 08.30 - 18.00 nå, og når jeg kommer hjem gidder jeg ikke begynne med rustfjerning. Er alt for varmt til å gjøre noe også samtidig som jeg holder på å selge den andre bilen. Pappa sitter også å vurderer å få satt bort jobben til noen, så tenkte å høre med et sveiseverksted her i nærheten hvor mye de ville ta.

Men har fått nye billige høyttalere til bilen. Så nå skal de gamle 4" Pionerene i hattehylla byttes ut med noen 6,5". Men lure på om jeg må gjøre noe for å få den tykkere? Legge ved to bilder av den. Den går i en liten bøy, men det kan vel ha noe med at den er over 30 år gammel. Når jeg prøver å bøye på den virker den fin og stiv. Har vurdert om jeg må prøve å legge to planker på under den så jeg kanskje får rettet den opp endel, vil det være lurt? Er vel litt mer vekt i de nye høyttalerene også.

post-14298-1153860358_thumb.jpg

post-14298-1153860374_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så dumt å stive den opp nei. Ta en eller to bjelker ikke så veldig tjukke, å sett dem tvers over å skru dem fast,. Så skal nok svaien bli rett. Men ikke skru til så hardt i begynnelsen hvis, svaien er så stor at plata knekker slår sprekker eller deler seg.

Prøv det, sier nå jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...