password Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hadde akkurat kommet hjem fra en vellykket oppkjøring på billappen... Så den datoen har vært i lomma mi en stund... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du ser ikke forskjellen med at to organiserte hærer angriper hverandre, enn at en skjult gruppe angriper uanmeldte sivile mål? 6281421[/snapback] Selvsagt er det forskjell, men det ene er ikke verre enn det andre. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) vel..jeg bestemte meg for og se på nyhetene for en gangs skyld, fordi det ikke var annet og fordrive tiden med. wops, så såg jeg live bilder fra nr 2 i twin-tower.. trodde faktisk jeg så på en type action film.. Endret 4. november 2006 av xitto Lenke til kommentar
-mads Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg var på fotball trening, såkom en bort å sa det til meg, men jeg brydde meg ikke noe mer... Så kom jeg hjem å så det på TV, da skjønte jeg det.. I minnestunden dagen etter på skolen (gikk vel i 4. 5. klasse), var det en som ikke ville være med, fordi han syntes det var teit å ha minnestund Endret 12. juni 2006 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg kjørte faktisk Go-kart.... Hørte det på radioen når jeg hadde pause Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg var hos en kompis og mekket bil, så komm faren plutselig løpende ut og hylte og skreik om hva som hadde skjedd. Så fly nummer 2 direkte på tv. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Var på klassetur på Knattholmen :!: jeg gikk tilfeldigvis forbi en avis på gata der jeg så overskrifta forresten: sjekk dette! 6272098[/snapback] Apropo tilfeldigheter, siden du først har koranen der så kan du jo se hva Bibelen sier i bok nr 11 kapittel 9 vers 8-9 (11/9 kl 8-9): "Enda dette huset er så ruvende, skal alle som går forbi, grøsse og spotte og spørre: «Hvorfor har Herren handlet slik mot dette landet og dette huset?» 9 Da skal folk svare: «Det er fordi de forlot Herren sin Gud, han som førte deres fedre ut av Egypt, og holdt seg til andre guder, som de tilbad og dyrket. Derfor har Herren ført all denne ulykken over dem.»" Kanskje tilfeldigheter, men allikvel litt sprøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg spilte fotballkamp. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Var på vei fra jobben til kveldsundervisning på IT-akademiet når nyheten slo ned som en bombe. Vi brukte mesteparten av tiden på skolen den kvelden til å snakke om det som hadde hendt, og se nyheter på nettet. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 forresten:sjekk dette! 6272098[/snapback] Ja, men det er utelukkende ren sludder og pølsevev. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Var akkurat kommet hjem fra skolen, satte på TVen. Det var den dagen jeg mista troen på menneskeheten. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 den har jeg mista for lenge siden..men nå som usa har drept lederen til alquaida eller hva den nå heter..så sitter jeg bare og venter på et skarpt lys glimt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå