Gå til innhold

Hva gjorde DU 11/09/01

Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv.

6278815[/snapback]

For å ikke snakke om alle personene som årlig omkommer i forskjellige jordskjelv og oversvømmelser i Bangladesh som vi ikke engang høre om på nyhetene.

Jeg spiste is når dette skjedde.

Fredrik. :)

Lenke til kommentar
Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv. Nå skulle vi liksom ha flere minutters stillhet for 3000 som strøyk med i en helt legitim krigshandling...

6278815[/snapback]

Jeg er litt enig. Ikke at det er _noe_ galt med minnestund, men det virker for meg som skjer det noe med USA så er det OH NOES på høyt plan...

For min egen del satt jeg tilfeldigvis å så på tv under hendelsen, for å så informere familien, busse opp til min far og se på tv resten av kvelden ;)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Syns det kan være interessant å høre hva nettopp du gjorde akkurat i det terrorbombene smalt og eliminerte tvillingtårnene.

Klokken 9 om morgenen i Usa, da var klokken rundt 3-4 her. Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen (ungdom/barneskolen) og så ekstrasendingen på tv. Trodde først det var en ulykke, men forstod jo litt etterpå at det lå mer bak det hele.

Hva gjorde du da det smalt?

6272019[/snapback]

Akkuratt det samme som meg! Gikk vel i 6 eller 7ende? (går i 1ste gym nå?)

Hadde akkuratt kommet hjem, solen stekte utenfor og inn gjennom vinduene, så jeg skulle lukkegardinene siden det ble såpass mye gjenskinn i tv'en, men så langt kom jeg ikke, det første jeg så når jeg skrudde på var en ekstrasending som avbrøyt macgyver om et fly som fløy rett inn i det første tårnet

Og der satt jeg, klistra til TV'en i flere timer på en liten vond trekrakk, og jeg som aldri hadde tenkt på nyheter engang...

EDIT: Tror det var MacGyver som ble avbrutt? Tar jeg feil?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Syns det kan være interessant å høre hva nettopp du gjorde akkurat i det terrorbombene smalt og eliminerte tvillingtårnene.

Klokken 9 om morgenen i Usa, da var klokken rundt 3-4 her. Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen (ungdom/barneskolen) og så ekstrasendingen på tv. Trodde først det var en ulykke, men forstod jo litt etterpå at det lå mer bak det hele.

Hva gjorde du da det smalt?

6272019[/snapback]

Akkuratt det samme som meg! Gikk vel i 6 eller 7ende? (går i 1ste gym nå?)

Hadde akkuratt kommet hjem, solen stekte utenfor og inn gjennom vinduene, så jeg skulle lukkegardinene siden det ble såpass mye gjenskinn i tv'en, men så langt kom jeg ikke, det første jeg så når jeg skrudde på var en ekstrasending som avbrøyt macgyver om et fly som fløy rett inn i det første tårnet

Og der satt jeg, klistra til TV'en i flere timer på en liten vond trekrakk, og jeg som aldri hadde tenkt på nyheter engang...

EDIT: Tror det var MacGyver som ble avbrutt? Tar jeg feil?

6282497[/snapback]

Nei, det stemmer! I tradisjon tro skulle jeg også se MacGyver etter skoletid, men endte opp med en langt mer underholdene tvtittestund (Joda, tragisk, men underholdende fordi...)

Lenke til kommentar

Var med en kompis hjem for å spille PS2. Husker godt at vi bare fikk tittet innom CNN eller noe ved en tilfeldighet, også ble vi sittende å se på alt som skjedde live. Tror vi var ganske "heldig" med timingen, hvis det går an å bruke et slikt ord om en så feig handling.

Men den dagen var det mest TV-titting for min del også. Husker den som det var i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...