Juleniss1 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nei, jeg gjør ikke det. I mine øyne er ikke terror verre enn andre typer krigføring. 6281366[/snapback] Du ser ikke forskjellen med at to organiserte hærer angriper hverandre, enn at en skjult gruppe angriper uanmeldte sivile mål? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv. 6278815[/snapback] For å ikke snakke om alle personene som årlig omkommer i forskjellige jordskjelv og oversvømmelser i Bangladesh som vi ikke engang høre om på nyhetene. Jeg spiste is når dette skjedde. Fredrik. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 husker ikke heelt hva jeg gjorde da det første traff, men nr 2 så jeg på direkten så dro jeg med en gang til en kompis etterpå Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv. Nå skulle vi liksom ha flere minutters stillhet for 3000 som strøyk med i en helt legitim krigshandling... 6278815[/snapback] Jeg er litt enig. Ikke at det er _noe_ galt med minnestund, men det virker for meg som skjer det noe med USA så er det OH NOES på høyt plan... For min egen del satt jeg tilfeldigvis å så på tv under hendelsen, for å så informere familien, busse opp til min far og se på tv resten av kvelden Endret 10. juni 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Begge deler er selvsagt tragiske fordi så mange liv gikk tapt. Men 911 er tragisk på mange fler måter fordi det ikke er 'Mother Earth' som står bak. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 jeg var med mutteren og så på det nye huset da mutteren drev å jabba med hu som hadde bod der før å skulle ta over nøkler osv. var hu som hadde bod der før som fortalte om terroren osv Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tror jeg var på båttur med speideren. Men det var vel litt etter at jeg fikk vite det da. 6276299[/snapback] Jeg var med Jeg husker at jeg såg det på TV når jeg kom hjem men jeg tenkte ikke så mye over det før jeg fikk høre om pentagon og tårn nr.2 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg så på CNN. Husker godt da jeg så fly nr. 2 krasje direkte. Endret 10. juni 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Syns det kan være interessant å høre hva nettopp du gjorde akkurat i det terrorbombene smalt og eliminerte tvillingtårnene. Klokken 9 om morgenen i Usa, da var klokken rundt 3-4 her. Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen (ungdom/barneskolen) og så ekstrasendingen på tv. Trodde først det var en ulykke, men forstod jo litt etterpå at det lå mer bak det hele. Hva gjorde du da det smalt? 6272019[/snapback] Akkuratt det samme som meg! Gikk vel i 6 eller 7ende? (går i 1ste gym nå?) Hadde akkuratt kommet hjem, solen stekte utenfor og inn gjennom vinduene, så jeg skulle lukkegardinene siden det ble såpass mye gjenskinn i tv'en, men så langt kom jeg ikke, det første jeg så når jeg skrudde på var en ekstrasending som avbrøyt macgyver om et fly som fløy rett inn i det første tårnet Og der satt jeg, klistra til TV'en i flere timer på en liten vond trekrakk, og jeg som aldri hadde tenkt på nyheter engang... EDIT: Tror det var MacGyver som ble avbrutt? Tar jeg feil? Endret 10. juni 2006 av Lakus Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg var hos besteforeldrene mine. De hadde tilfeldigvis noen amerikanere på besøk den dagen. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hadde gjort lekser, og skrudde på tven for å bli møtt av at første tårnet falt. Dro vel så på øving, men etterpå satt jeg benka foran skjermen store deler av kvelden. Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Satt forran PCen mens en venn av meg sa på msn "Du, kom deg bort til TVen!!" Løp bort til tven og så.. Hadde mareritt den natten jah. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det er faktisk første gang at jeg har følt at alt har stått stille, hele verden følte med på det stedet akkuratt da, og jeg også... føltes litt rart egebtlig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det er faktisk første gang at jeg har følt at alt har stått stille, hele verden følte med på det stedet akkuratt da, og jeg også... føltes litt rart egebtlig. 6282752[/snapback] Ja, egebtlig. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var på klassetur med MC-linjen på folkehøyskolen. Vi var på vei hjem fra trening da søsteren ringte til en i klassen og fortalte det. Han var nordlending, og dere skjønner sikkert hvordan den historien ble gjenfortalt. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Syns det kan være interessant å høre hva nettopp du gjorde akkurat i det terrorbombene smalt og eliminerte tvillingtårnene. Klokken 9 om morgenen i Usa, da var klokken rundt 3-4 her. Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen (ungdom/barneskolen) og så ekstrasendingen på tv. Trodde først det var en ulykke, men forstod jo litt etterpå at det lå mer bak det hele. Hva gjorde du da det smalt? 6272019[/snapback] Akkuratt det samme som meg! Gikk vel i 6 eller 7ende? (går i 1ste gym nå?) Hadde akkuratt kommet hjem, solen stekte utenfor og inn gjennom vinduene, så jeg skulle lukkegardinene siden det ble såpass mye gjenskinn i tv'en, men så langt kom jeg ikke, det første jeg så når jeg skrudde på var en ekstrasending som avbrøyt macgyver om et fly som fløy rett inn i det første tårnet Og der satt jeg, klistra til TV'en i flere timer på en liten vond trekrakk, og jeg som aldri hadde tenkt på nyheter engang... EDIT: Tror det var MacGyver som ble avbrutt? Tar jeg feil? 6282497[/snapback] Nei, det stemmer! I tradisjon tro skulle jeg også se MacGyver etter skoletid, men endte opp med en langt mer underholdene tvtittestund (Joda, tragisk, men underholdende fordi...) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var med en kompis hjem for å spille PS2. Husker godt at vi bare fikk tittet innom CNN eller noe ved en tilfeldighet, også ble vi sittende å se på alt som skjedde live. Tror vi var ganske "heldig" med timingen, hvis det går an å bruke et slikt ord om en så feig handling. Men den dagen var det mest TV-titting for min del også. Husker den som det var i går. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Satt hjemme og så på etter skoletid som plutselig ble avbrutt av ekstra nyhetssendinger. Husker jeg var ganske sjokert etterpå, likte ikke og fly en stund etter det. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Satt hjemme å kjedet meg, så kom fattern hjem og sa at det hadde skjedd. Så blei sittende foran tv skjermen en stund ja. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg satt ironisk nok forran PC'n og spilte Counter Strike, med TV'n på ved siden av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå