mr_trout Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg slo på TVen for å sjekke ut de endelige resultatene fra stortingsvalget dagen før, og så bildene av fly på vei inn i tårnene OBS Da husker jeg jammen hva jeg gjorde 10.09 også. (Jeg stemte) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ventet på at min sønn skulle bli født. Vi ble fløyet til neonatal avdeling ved Ålesund sykehus med helikopter natt til 11/09 etter at vannet gikk 7 uker før termin. Samboeren min hadde en liten radio på øret som jeg ikke hørte, og hun mumlet om at noen fly hadde krasjet inn i Twin Towers. Jeg antok at hun snakket i ørska pga. diverse medikamenter, men fikk senere se den grufulle sannheten på tv. Et kvarter inn i 15.09 ble gutten født, 2020 gram og ved perfekt helse til tross for at han hadde hastverk med å komme til verden. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg feiret faktsik bursdag....min bursdag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Gikk rundt på kjøpesenteret med en kamerat og ble stående ganske lamslått foran en av TVene der når det skjedde. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Mamma ropte på meg, jeg løp ned trappen og der satt brodern og banna. På TV'en så jeg det andre flyet som kjørte inn. Jeg trodde han satt å så på en film.. Det gjorde han ikke Minnestund på skolen etter... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det var en jAEvlig dag, bare crap pA tv og internet var nede omtrent hele dagen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv. Nå skulle vi liksom ha flere minutters stillhet for 3000 som strøyk med i en helt legitim krigshandling... Endret 9. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg var på bandøving. Hadde en liten pause, gikk bort på butikken der vi fikk høre at noen fly hadde krasja inn i en amerikansk bygning. Så vi gikk jo selvsagt tilbake og slo på tv-en. Husker ikke om vi fortsatte å øve eller ikke men. ... Men hva jeg gjorde den 12. september husker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var hos en kamerat, og rett før vi skulle ut sa morra hans at et fly hadde styrta i WTC, og vi satt oss foran tv'en og så på, og så kom det andre flyet også... Husker egentlig ikke så veldig mye av det, jeg var vel rundt 10-11 år når det skjedde. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Fotballaget vårt vant den lille ligaen den dagen. Tidligere på en dagen hadde jeg vært på klassetur i skogen og vi hadde faktisk diskutert World trade center den dagen før vi visste om terroraksjonen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var på skolen og lærern hadde med kake fordi hu hadde bursdag :b Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg var på skolen jeg også, men læreren hadde nok ikke kake eller bursdag. Endret 10. juni 2006 av Midi Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg husker jeg skulle på hockey-trening da mamma sa at jeg måtte komme å se. Så så jeg på nyhetssendingen, før jeg dro på trening. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg kom hjem fra skolen og hørte om det fra broren min. Etterpå feiret vi bursdagen til mamma med TV-en på. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var hos en tante siden begge foreldrene mine var bortreist, så på nyhetene og tror at jeg ble ganske skremt! En annen tante jeg har var på vei til Washington da det skjedde og måtte lande ett annet sted, hun spurte flyvertinna om presidenten var død, "nei noe mye verre". Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg kom hjem fra skolen og satte meg pladask ned i sofaen. Da ringte en kamerat av meg og begynte å rable ut om at et fly hadde krasja inn i WTC... Jeg trodde han naturligvis ikke (ganske sinnsykt at det skjedde), men fikk bekrefta det da jeg slo på TV'en. Resten av dagen var bare.. mystisk. Sært at noe slikt bare.. skjer.. rly Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 3000 som strøyk med i en helt legitim krigshandling... 6278815[/snapback] Håper virkelig du tuller nå Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nei, jeg gjør ikke det. I mine øyne er ikke terror verre enn andre typer krigføring. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Var vel nettopp kommet hjem fra skolen og tenkte at denne dagen kom til å bli kjedelig siden mormor hadde bursdag da. Skrudde på TV'n å så at det. Tenkte noe som: "Nei, men faen da! Det var faen meg priken over piken." (Noe som jeg hadde fått gløden for å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå