Gå til innhold

Hva gjorde DU 11/09/01

Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventet på at min sønn skulle bli født. Vi ble fløyet til neonatal avdeling ved Ålesund sykehus med helikopter natt til 11/09 etter at vannet gikk 7 uker før termin. Samboeren min hadde en liten radio på øret som jeg ikke hørte, og hun mumlet om at noen fly hadde krasjet inn i Twin Towers. Jeg antok at hun snakket i ørska pga. diverse medikamenter, men fikk senere se den grufulle sannheten på tv.

Et kvarter inn i 15.09 ble gutten født, 2020 gram og ved perfekt helse til tross for at han hadde hastverk med å komme til verden.

Lenke til kommentar

Mamma ropte på meg, jeg løp ned trappen og der satt brodern og banna. På TV'en så jeg det andre flyet som kjørte inn. Jeg trodde han satt å så på en film.. Det gjorde han ikke :hm:

Minnestund på skolen etter...

Lenke til kommentar

Også minnestunden dagen etterpå da. Hva faen var det for noe? Jeg tror ikke jeg har blitt så sur på år og dag. Vi hadde ikke minnestund et par måneder tidligere, da 10000 tyrkere omkom i jordskjelv. Nå skulle vi liksom ha flere minutters stillhet for 3000 som strøyk med i en helt legitim krigshandling...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg var på bandøving. Hadde en liten pause, gikk bort på butikken der vi fikk høre at noen fly hadde krasja inn i en amerikansk bygning. Så vi gikk jo selvsagt tilbake og slo på tv-en. Husker ikke om vi fortsatte å øve eller ikke men.

... Men hva jeg gjorde den 12. september husker jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Var hos en kamerat, og rett før vi skulle ut sa morra hans at et fly hadde styrta i WTC, og vi satt oss foran tv'en og så på, og så kom det andre flyet også...

Husker egentlig ikke så veldig mye av det, jeg var vel rundt 10-11 år når det skjedde.

Lenke til kommentar

Var hos en tante siden begge foreldrene mine var bortreist, så på nyhetene og tror at jeg ble ganske skremt! En annen tante jeg har var på vei til Washington da det skjedde og måtte lande ett annet sted, hun spurte flyvertinna om presidenten var død, "nei noe mye verre".

Lenke til kommentar

Jeg kom hjem fra skolen og satte meg pladask ned i sofaen. Da ringte en kamerat av meg og begynte å rable ut om at et fly hadde krasja inn i WTC... Jeg trodde han naturligvis ikke (ganske sinnsykt at det skjedde), men fikk bekrefta det da jeg slo på TV'en.

Resten av dagen var bare.. mystisk. Sært at noe slikt bare.. skjer..

rly

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Var vel nettopp kommet hjem fra skolen og tenkte at denne dagen kom til å bli kjedelig siden mormor hadde bursdag da. Skrudde på TV'n å så at det. Tenkte noe som: "Nei, men faen da! Det var faen meg priken over piken." (Noe som jeg hadde fått gløden for å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...