Gå til innhold

Hva gjorde DU 11/09/01

Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært på skolen. Så fikk jeg melding av en kamerat der det sto at "USA er under angrep, slå på TV´n!"

Når jeg svitsja på TV2, så dreiv fly nr 2 og sirkle seg inn. Og bang bang...

Rart å se på egentlig. Sånn live. O_o

Lenke til kommentar

Hadde vært på jobbintervju i Kolsås Militærleir, og da jeg kom hjem sa muttera at det hadde krasjet et fly i et av tårnene. Jeg gikk inn og slo på TV og så direkte da det andre flyet krasjet. Det var som å se en dårlig actionfilm, så uvirkelig.

Det som fascinerer meg mer er hvordan etterretninger og sånt klarer å spore opp hvem som faktisk gjør sånne ting. Og hvorfor oppspores disse alltid i ettertid?

Lenke til kommentar
Jeg sto inne på HiFi-centeret og så meg om etter ett TV... må si det var ganske snålt å se hendelsen på en vegg full av TVer.

Men - Hva er poenget med denne tråden trådstarter? Og spesielt NÅ i 2006?

6272583[/snapback]

Nesten det samme med meg. Jeg var på Bang og Olufsen i Skien. Var med en kamerat som skulle få fikset ett anlegg, så jeg satte meg ned og så på veggen med flotte tver.. Alle tvene viste CNN, men jeg trodde det var en slags merkelig actionfilm. Jeg måtte spørre en kar der hva de viste for noe, så sa han at noen hadde krasja ett fly i WTC. 5 sekunder senere så vi det andre flyet komme.. Akkurat da var jeg overbevist om at WW3 kom til å starte.

Lenke til kommentar
WTC er vår generasjons Oddvar Brå?

Jeg kom hjem rett etter at det første flyet traff. Fulgte selvsagt med på hva som skjedde etter det.

6272725[/snapback]

"Hvor var DU da USA brakk... stavene?

Var hjemme, dette var på den tiden jeg ikke hadde tv, men radioen sto på, og det gjorde den et par dager.

Lenke til kommentar

Våknet faktisk den dagen å bare følte i dag skulle det skje noe rart. Sikker noe mange sier, men sånn var det no. Tror jeg var på skolen, så kom jeg hjem å da var det nettopp skjedd liksom. Satt klistret foran tvskjermen hele dagen. Aldri sett noe lignende.. Sykt hele greien.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde nettopp kommet på jobb da en kollega sa han hadde hørt på radioen at et fly hadde krasjet. Jeg gikk oppglødd rundt og gledet meg til å komme hjem og se begivenheten på TV. Katastrofer er glimrende underholdning så lenge det ikke angår meg og mine.

Lenke til kommentar

Jeg var også blandt de som fikk sett dette "live" på CNN, det som var litt spesielt for min del var at en av mine beste kamerater satt på flyet fra New York da dette skjedde... Jeg prøvde å ringe han en del ganger (visste jo at det ikke var noen fare for "norske" fly etterhvert) og når jeg endelig fikk tak i han hadde han landet på Gardermoen. Han trodde ikke mye på meg når jeg fortalte hva som hadde skjedd der han var for 4 timer siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...