Lanka Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Syns det kan være interessant å høre hva nettopp du gjorde akkurat i det terrorbombene smalt og eliminerte tvillingtårnene. Klokken 9 om morgenen i Usa, da var klokken rundt 3-4 her. Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen (ungdom/barneskolen) og så ekstrasendingen på tv. Trodde først det var en ulykke, men forstod jo litt etterpå at det lå mer bak det hele. Hva gjorde du da det smalt? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg var hos en kamerat og hoppet på trampoline. :/ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gjorde vel det samme som Lanka. Fikk alvorlig sjokk da jeg så at fly nr. 2 kjørte inn i tårnet. Satt hele den dagen klistret foran skjermen og så på nyhetene.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Var hjemme fra skolen med sykdom. Så "Livet er Herlig" på video og fikk ikke vite om det som hadde skjedd før langt ut på ettermiddagen (halv fem-tiden vil jeg tro). Svitsjet over til CNN og fikk alt smelt i trynet på et minutt. Flykræsj, tårnene som raser sammen og flyktende mennesker. Må si jeg hadde problemer med å forstå det som hadde skjedd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skulle se Matlock på TVNorge, så bare klikket alt. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Satt og gjorde lekser, for å så få høre hva som hadde skjedd av andre folk i huset som så på tv. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Var på klassetur på Knattholmen :!: jeg gikk tilfeldigvis forbi en avis på gata der jeg så overskrifta forresten: sjekk dette! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvis jeg ikke husker feil skulle jeg til og sette på en film.... så 10 min på nyheter. forså og sette på filmen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det var første dagen min på den jobben jeg har nå... glemmer ikke den førstedagen tror jeg... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg gikk på ungdomsskolen da, og så vidt jeg husker så jeg det på tv i klasserommet i et friminutt. Jeg husker at jeg tenkte hva f... folk er gale. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Denne dagen husker jeg godt. Det var en av de dagene jeg hadde skulka ( ) og satt på en internettkafe da sjefen der begynte å banne og steike om hvordan verden hadde blitt. jeg gikk tilfeldigvis forbi en avis på gata der jeg så overskrifta 6272098[/snapback] Jasså, så de ga ut avisen samme dag som bombene falt, og fikk de ut i stativet samme dag ?... Litt for utrolig spør du meg. forresten:sjekk dette! 6272098[/snapback] Been there done that...masse tilfeldigheter. Endret 8. juni 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg var på et kjøpesenter da, ble stående og se litt på et fjernsynsapparat som var der. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg var på jobb... trodde det var en alvorlig ulykke da det første flyet traff. Da det andre traff skjønte jeg vel sammenhengen.. utrolig trist. Kjente jeg ble fryktelig forbannet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg svitsjet litt på kanaler, og forstod ikke hva som skjedde, siden dette var mellom de to flyene, og de snakket om oljepriser som stiger og slikt. Når jeg da så det andre flyet som traff skjønte man ganske fort hva dette dreide seg om. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg og pappa var på Leknes ("byen") og kjøpte stereoanlegg til stua. Husker godt den dagen. Vi hørte det først på radioen. Når vi kom hjem, var det nyhetskanalene det gikk i. Merkelige skapninger disse terroristene. (Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer. ) Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hadde nettopp kommet hjem fra leirskole da mamma sa det var noe jeg burde ha sett. Da jeg først så det hadde jeg problemer med å realisere hva som faktisk hadde skjedd. Satt klistra foran TVen hele den dagen ihvertfall. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var nettopp kommet hjem fra skolen og så på TV mens jeg venta på at grandisen skulle bli varm. Ble lamslått da jeg så det andre flyet komme inn i tårnet og ble sittende klistret til skjermen, spesielt etter tårnene begynte å rase. Pappa kom hjem en time senere og ble sint fordi pizzaen hadde brent seg. Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var på banen og spilte fotball da det skjedde. Visste ikke noe om det før i halv sju tiden, da jeg ringte på til en venn for å få han med ut. Da fortalte han at 2 fly hadde kræsja i noen tvillingtårn i USA. Jeg så bare for meg et par småfly som hadde krasjet ved et uhell, og lagd litt eksplosjoner osv og tenkte ikke mer over det. Fant fort ut hvor omfattende det egentlig var da jeg kom hjem igjen og så på nyhetene. Satt benka foran tven resten av den kvelden ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var kommet hjem fra skolen og skulle på fotballkamp rett etter. En kompis ringte og ba meg slå på CNN - fikk akkurat sett at det første tårnet ble rammet før vi måtte dra. Etter kamper fortalte faren til en på laget at begge tårnene var truffet at fly + pentagon, men vi trodde ikke på han, såklart. Helt til vi kom hjem og skudde på TVen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Satt og såg på TV då TV2 kom med ekstra nyhetssending. Eg sa til far min..."Eit fly har kræsja i WTC", eitt minutt seinare: "Enda eit fly har kræsja i WTC", satt benka store delar av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå