Thunderhead Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Lurte inn samme spørsmål i en annen tråd, men fikk ikke noe svar. Har noen noe gode tips til rengjøringssett til objektiver og kamera? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Til sensoren er børstene til visible dust ganske fine. FotoVideo har de. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg bruker koster fra visible dust og er fornøyd. Har en kost for kamerahus / støvtørk av objektivglass og en kost for sensor. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det den snurre-børsten dere bruker? http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33969 Lenke til kommentar
andreash Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jepps, bruker det settet for 1.3 jeg da, men det er bare størrelsen på børstene som er forskjellig. Tror jeg betalte rundt 1700.- for Kit'et Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg har en slik Hama Lens pen, koster litt under 200kr, og er veldig bra, og ikke dyr. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Skulle tro at denne tråden skulle fylles fort, da jeg gikk ut ifra at "alle" med SLR hadde noe rense/pussegreier. Men takk til dere som har bidratt, fant en "lens pen" på Adorama som jeg vil prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå