dookaq Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har lest mye om begge men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket som er best. Jeg vil ha det som har best singelplayer og live del, så hvis noen har disse spillene og kan anbefale et. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har GRAW og kan anbefale det på det sterkeste. COD2 kan jeg ikke uttale meg om, da jeg kun har dette til 'pC. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk. COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk. COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre 6272093[/snapback] Akkurat det trengte vi ikke å vite :!: Lenke til kommentar
schism Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk. COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre 6272093[/snapback] Akkurat det trengte vi ikke å vite :!: 6272523[/snapback] :!: :!: :!: Tenkte det samme da jeg leste det. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har bare COD2 til 360, men synes det er helt rått og kan ikke forstå at GRAW skal være bedre på noe annet enn muligens online... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Når jeg leste det så tenkte jeg "nei så søtt at de beriker oss med deres kjærlighet". Vi trenger mer av dette her på forumet Hvis du vil ha et mer taktisk spill så er Ghost recon spillet å velge. Det har best grafikk, og er mer taktisk anlagt. Det nytter ikke alltid å bare springe inn i det og håpe på det best. Liker du derimot intens andre verdenskrig action best så er Call of duty 2 det beste kjøpet. Her er det skyting og krig på sitt beste, og jeg bare elsker dette spillet. Finnes noen oppdrag som blir litt kjedelige da. I multiplayer uten live er Ghost recon bedre enn Call of duty 2, siden det finnes en form for co-op hvor du spiller enkle kart. Co.op Honduras vet jeg ikke om fungerer på en xbox 360 men det virker over live i co-op. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 oi sorry så mye for den setningen der hehehe. Jeg vil nok bli kjent med noen først før jeg sier noe sånt Ja nei måtte le selv da jeg så hva jeg skrev. Er ikke lett og skrive sånne ting etter man har pratet med dama :!: Skal aldri skje igjen.. Men hvis dere liker det så.. neida! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hiver meg på i rekka av folk som liker GRAW. Er det coop singleplayer på det over live btw ? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Har runnet COD2 på 360 og spiller bl.a GRAW nå og jeg vil anbefale begge. COD2 er gøy og intenst, men det er ærlig talt som de fleste andre wwII-fps. Men å spille det på stor hd-tv og med surround er en egen opplevelse. GRAW er mye mer interessant. Her er taktikkeri det som gjelder og spillet tar lenger tid. Det er også masse intense kamper her også, men de krever vanligvis litt mer hjerne enn COD2. I tillegg har du i GRAW kontroll over soldater og kjøretøyer. Skal du bare ha ett vil jeg anbefale GRAW da det gir mest for pengene. Endret 9. juni 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dette er første gang jeg opplever romantikk på dette forumet som regel pleier vi å denge løs på hverandre på nerdespråket Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hehe vel jeg har en tedens til og bli veldig glad i personer Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 tusen takk for alle svar, tror jeg skal velge graw nå etter det jeg har lest. Thanks Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg ville gått for COD2 da jeg synes den er mye bedre enn GRAW......begge er topp så du gjør ingen bomkjøp ihvertfall. Ligger spillbare demoer av begge på marketplace,verdt å sjekke dem først........hvis du har mulighet da. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har begge! De er like bra, du får velge selv. Men CoD har noe bedre Live del. Anbefaler begge på det sterkeste! Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 synes også COD2 er bedre på Live Lenke til kommentar
krizzz Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis du liker best taktisk realistisk shooter: GRAW Hvis du liker litt arcade preget, men fortsatt realistisk, shooter: COD2 Men pass på, det er forskjellig type styring på SP og MP i GRAW. Noe merkelig dritt hvor du beveger deg litt lenger enn du egentlig vil når du stopper det ødelegger opplevelsen for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå