edds Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei folkens, vet ikke om denne skulle vært postet under Musikkskapning eller ikke, så jeg gamblet Jeg lurer i værtfall på om noen vet om sider, butikker, personer, etc som selger vintage pumpeorgel. Halvveis ren nyskjerrighet, halvveis sinnsykt lyst på ett Noen som har peiling? På forhånd takk, Edds Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Se på finn. Jeg vet ikke om noe annet. Kan du spille orgel? Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Takk for svar! Tør påstå at jeg kan spille litt orgel ja Finn.no skaldefinitivt sjekkes ut, men jeg er litt skeptisk til sånne annonser. Har man noen som helst garanti på om orgelet er funksjonabelt? Tenkte egentlig mer på bruktbutikker etc, som kanskje har litt mer peiling på instrumenter. Edds Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Når det er snakk om så store ting er det jo vanlig å hente de selv. Og da kan du jo prøve det, vil vel egentlig tro at et piano/orgel vil tåle endel, skal litt til før noe sånt bare blir "ødelagt". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Når det er snakk om så store ting er det jo vanlig å hente de selv.Og da kan du jo prøve det, vil vel egentlig tro at et piano/orgel vil tåle endel, skal litt til før noe sånt bare blir "ødelagt". 6273030[/snapback] Pumpeorgel begynner vel å bli ganske gamle, så skal ikke se bort i fra at de kan være ødelagte/skadete. Har orgel selv, ikke pumpeorgel da. Bittelite bilde, men sånn har hvertfall jeg. Må være fælt å sitte å pumpe og spille samtidig:P Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Har et vanlig orgel selv, men noe av poenget med Pumpeorgelet er utseende, og litt nostalgi Her er noen annonser jeg har sett på, hva synes dere? Denne og denne. Edds Endret 9. juni 2006 av edds Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg ville uansett ikke ha kjøpt noe brukt uten å ha prøvd det.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har et gammelt pumpeorkel.. Funker fint, bort sett fra den ene pedalen som bør repareres. Nagel Dahl spilte på det en gang han var her, det var rått Det er over 100 år gammelt tror jeg. Men det er ikke til salgs, så dette ble vel et innlegg litt off topic. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Heldiggris! Akkurat sånn vil jeg ha, går bra om det må fikses litt. Bare morro å reparere litt, da får det mer personlighet Edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå