Dings Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei igjen, venner! Har et aldri så lite problem med en PC her. Har nettopp kjøpt ny prosessoer, men når jeg setter den inn i maskinen min og booter går det ikke mer enn et par minutter så henger den seg i windows. Har prøvd å klokke den ned og sette instilloingene til normal i stedet for best eller noe slikt i bios. Noen som vet hvorfor dette ikke fungerer? ha prøvd hele spekteret med bushastigheter fra 10MHz til 145MHz, men det hjelp helelr ikke (ikke det at jeg tror det skulle hatt noen virkning..) Hovedkortet prosessoren bukes på er et Asus A7V133-VM Mvh. Dings (på veiene av Fjøslukt) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Du ar vel oppdatert biosen? Man må gjøre det for at det kortet skal støtte XP-prosessorer! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Sikker på dette? Har 2 make HK av den typen (fjøslukt har et og jeg har hatt et) og på mitt HK kjørte jeg en xp1700+ fra Mai til september. Ikke kom å si at de ikke støtter det uten bios-update.. :wink: Noen andre forslag? Mvh. Dings Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 kanskje de like hovedkortene ikke hadde samme BIOS verjson? :razz: [ Denne Melding var redigert av: It's me på 2002-10-10 17:34 ] Lenke til kommentar
Dings Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Vel, uansett hva som var problemet fant jeg og Fjøslukt en meget god løsning sett fra begges synspunkt. Han fikk min xp1700+ som merkelig nok fungerte på HKet hans... Og jeg fikk hans xp1800+.. :wink: Takk for svarene! Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå