Ookami Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 SanDisk Ultra® II SD™ Plus USB 1GB Vil bare anbefale dette kortet, det kan "knekkes" og plugges rett i USB-porten på PC'n. Henger helt med på alt jeg kan finne på med min Ixus 65. Kjøpte 1Gb fra min lokale PC-Forhandler for 690,- Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjekk løsning, men det virker litt mekanisk lite solid. Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Kjekk løsning, men det virker litt mekanisk lite solid. 6293379[/snapback] Synes den kjennes nokså solid. Den delen som "flippes" har ingen annen funksjon enn å fylle ut størrelsen på kortet, ikke noen katastrofe om man skulle klare å bryte den av. Nå bør vel slike små skjøre plast dingser behandles pent uansett Finner løsningen velding praktisk, nå kan man koble seg på en hvilken-som-helst PC for å se på bildene, uten å måtte trekke med seg USB kabel eller ha kortleser tilgjengelig Og selve rosinen i pølsa må jo være den lille blå lysdioden som kommer på når USB'n er i bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå