Kamuflasjelampe Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er på utkikk etter et nettverkskort med best mulig rekkevide til bruk sammen med en linksys wrt54g router. Denne virker lovende, samt denne fra linksys: plonk! Noen som vet om kort som utmerker seg på signalstyrke et godt stykke unna routeren? Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 tja, pci kort er ok dem, men jeg må si jeg liker de usb trådløse fordi en har mulighet til å flytte litt på dem. WUSB54G, WUSB54GC, den siste her testa jeg senest i går og den funker meget bra, eneste at den er litt "stor" til å være usb .hehe.. men som sagt, kjekt at man har en "forlenger" kabel så man kan legge den litt lenger bort fra pc om man har behov for det. Lenke til kommentar
dale Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Da ville jeg heller gått for PCI kort med ekstern antenne, så har du muligheten til å bruke en kraftigere antenne hvis det trengs! Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 MIMO-kort funker fett 6275098[/snapback] Da må en vel ha MIMO trådløs router og? Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) stemmer det, for å utnytte mimo teknologien iværtfall Endret 9. juni 2006 av Sletet+adslkfjv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå