tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg hørte en nydelig sang av Gåte, bli fremført i dag på skoleavslutninga. Jeg har veldig lyst å høre den igjen, men tviler på at den finnes som singel. Er det noen som kan være en god venn og dele på PM? Edit: Jeg bør vel nevne at sangen heter Sjåaren? Endret 8. juni 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vel: Vi har en sticky som omfatter svar og spørsmål rundt sangtitler osv. her: *link* Sjåaren er vel på albumet Iselilja hvis jeg ikke husker feil, den er vel kanskje kommet som singel også. Iselilja er forøvrig et fantastisk album Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Vel: Vi har en sticky som omfatter svar og spørsmål rundt sangtitler osv. her:*link* Sjåaren er vel på albumet Iselilja hvis jeg ikke husker feil, den er vel kanskje kommet som singel også. Iselilja er forøvrig et fantastisk album 6271556[/snapback] Takk for sympati Så vidt jeg forsto så var det tittelen på sangen som ble fremført også.. Mulig jeg har misforstått noe? Jeg vet om tråden, og jeg har søkt Jeg lurer ikke på noe, jeg vil bare ha sangen. Og jeg har prøvd andre ting som man kanskje ikke snakker høyt om, derfor spør jeg om noen her har den Sånn at jeg kanskje kan få låne den litt..? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Om du har veldig lyst på den er det bare å kjøpe Cd'en da. Vanskeligere er det ikke. Eventuelt kan du snakke med de som framførte den på skoleavslutningen om de har sangen. Endret 8. juni 2006 av manamind Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Trur jaggu meg vi har et gullkort her eg gitt Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Trur jaggu meg vi har et gullkort her eg gitt 6271664[/snapback] Gullkort? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Om du har veldig lyst på den er det bare å kjøpe Cd'en da. Vanskeligere er det ikke. Eventuelt kan du snakke med de som framførte den på skoleavslutningen om de har sangen. 6271655[/snapback] Du er ikke så dum du Hehe. Smalt budsjett, så ville helst slippe å kjøpe en cd på grunn av en eneste sang. Og skolen er ferdig for meg.. Det er liksom en grunn til at jeg spør her Og mine erfaringer med med-forumister er at de alltid hjelper så godt de kan og er hyggelige.. Så hvorfor ikke spørre her som en siste utvei? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sticky. Les. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg