PerB Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Livet er ganske enkelt livsfarlig. Jeg har bare hørt om en som hav overlevd (og selv han døde). Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg tror etter døden er mye likt som det var før man ble født Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hmm. Det blir jo en slags reinkarnasjonstanke, nesten.. Kommer an på hva du legger i det. For å svare på trådstarters spørsmål, så sier jeg meg enig i det Isbilen sier. Jeg tenker lite på døden og er spent på hva som skjer. Jeg er ikke spesiellt redd døden, men det er så fremmed for meg at det blir litt rart å tenke på det. Men hva som vil skje har jeg ingen formening om. For å si det i klartekst: hvis jeg skal ha noen formening om hva som evt kommer etter døden, må jeg finne det ut selv. For meg er det utenfor ALL, da mener jeg ALL, logikk at noen skal fortelle meg noe døden. Noen kan fortelle meg at det eksisterer tyngdekraft og jeg kan være enig. Den eneste grunnen til det er at jeg hver eneste dag kan oppleve den (så heldig jeg er ). Men døden derimot, er det veldig få gjenlevende som kan fortelle om. Derfor, må jeg finne ut av det selv. Done... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg kommer til å dø. Jepp. Det er helt sant. Jeg vil innse meningen med livet ca ett sekund før hjertet mitt stopper, så blir jeg dratt over til et sted jeg ikke vet hva er. Når man ikke benekter noe, kommer man godt ut av det uansett hva det er. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hadde det ikke vært for at det ikke finnes noen returbillett etter døden, så kunne jeg ha tenkt meg å dø bare for å se hva som skjedde. joda, høres sikkert litt rart ut, men jeg er litt nysjerrig på hva som venter meg etter døden, da jeg tror det finnes noe mellom himmel og jord futen luft og en del gasser og slik. vent litt: har jeg "rett" til å svare her siden jeg tror på noe ? (ikke kristendom eller noe jallating, her snakker vi skikkelige ting ) Endret 9. juni 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Døden er regelen, livet er unntaket. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Men hvorfor må folk alltid tenke så stort om livet? Altså som i 1 million år, fremfor å fokusere på livet du nå lever? Alltid vil det være mennesker som ikke aksepterer at det finnes utenomjordisk intelligens, akkurat som noen alltid vil tro at det må finnes en dypere mening med livet vårt (og bare mennesket tydeligvis) for å oppnå en følelse av å ikke være totalt bortkastet tid gjennom den lille prikken med tid vi faktisk befinner oss i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå