Isbilen Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 sånt provoserer meg!! at folk kan finne slikt støtende er for meg egentli helt uakseptabelt! INGEN har noe med hvordan andre folk ser ut... Hvis man tatoverer et opp-ned kors i ansiktet synes jeg ingen burde bry seg om det. 6278157[/snapback] Vi snakker her om privat næringsliv, der målet er å apellere til så mange som mulig. Det er ikke som barnehagen, der alle får medalje uansett. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 sånt provoserer meg!! at folk kan finne slikt støtende er for meg egentli helt uakseptabelt! INGEN har noe med hvordan andre folk ser ut... Hvis man tatoverer et opp-ned kors i ansiktet synes jeg ingen burde bry seg om det. 6278157[/snapback] Vi snakker her om privat næringsliv, der målet er å apellere til så mange som mulig. Det er ikke som barnehagen, der alle får medalje uansett. 6279778[/snapback] jeg er engentlig enig med sixx her, jeg hadde aldri nektet noen og tatt en percing eller tatovering, jeg bryr meg ikke noe serlig om det hviss jeg ser en fyr mmed tatovering i byen for eksempel Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Apropos piercing. Hvordan finner man ut om en studio er godkjent? Hvem er det som godkjenner piercing studioer? Har selv vurdert å ta piercing i tunga, og da skal studioet være seriøst om hygienen. Endret 10. juni 2006 av morningstar665 Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Apropos piercing. Hvordan finner man ut om en studio er godkjent? Hvem er det som godkjenner piercing studioer? Har selv vurdert å ta piercing i tunga, og da skal studioet være seriøst om hygienen. 6280898[/snapback] jeg regner med alle studioer i norge er godkjente, ellers hadde de vel vert ulovlige? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Helsevernetaten i de forskjellige byene. Det må dessverre sies at de har relativt liten innsikt i hvordan piercing/tatovering funker, og vi må forholde oss til de samme forskriftene som frisører. De kommer på anmeldt inspeksjon hos et studio som vil starte, sjekker at vi har en autoklave med godkjente sporeprøver, sjekker hvordan studioet ser ut, og spør litt om vaskerutiner. Gulvet kan ikke være porøst (pga blodsøl), og arbeidsbenkene må være lett å rengjøre. Om noen ikke gidder å bry seg med rengjøring og sterilisering, er det null problem. Det er ikke slik som med restauranter, at de kommer på uanmeldt besøk og sjekker om vi har rottelort på steriliseringsrommet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dagens foreldre er veldig gammeldagse. Reagerte litt på denne. Er det noe et tverrsnitt av "dagens foreldre" absolutt ikke er, så er det "gammeldagse". De er igrunn krampaktig lite gammeldags, spør du meg. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Om noen ikke gidder å bry seg med rengjøring og sterilisering, er det null problem. Det er ikke slik som med restauranter, at de kommer på uanmeldt besøk og sjekker om vi har rottelort på steriliseringsrommet. 6281036[/snapback] Høres betryggende ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Nei, det er ikke det, så da er det kult om folk setter seg litt inn i ting og vet hva de skal se etter. Men, ser man på mengden av sydentatoveringer og hjemmelagde piercinger, så er ikke kvalitet og hygiene noe som står i høysetet hos de fleste. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Dere som mener at arbeidsgiver ikke har noe med hvordan du besmykker og/eller kler deg selv på jobb, bør ta en reality check. De har alt med det å gjøre, iom. du er et ansikt utad for de. Om hvordan du kler deg jager vekk potensielle faste/lojale kunder, så sier det seg selv at du ligger dårlig an. Og til trådstarter, selvom du har lyst å være kul, og fæl med foreldrene dine, så er det (mest sannsynlig) deres penger du bruker på dette(?). Du kommer ikke akkurat til å bli skadelidende om du venter til du kan bestemme selv. 6279367[/snapback] Tja nå burde vel ikke akkurat en liten ring i leppa skremmee bort så mange kunder der jeg møter dem med et smil om munnen og et hyggelig hei da... Dessuten tror jeg du har missforstått hele greia her... Jeg vil værken være fæl med foreldrene mine eller bruke deres penger. Jeg har lystil til å ta ring i leppa fordi jeg selv synes det er pent. Jeg synes det er kult på meg selv og jeg synes jeg kler det(prøvde med en ring lignende ting...) Det virker på deg som du tror jeg gjør dette bare for å provosere eller sjokkere eller et eller annet. Det er noe som absolutt ikke er faktum! Hadde du giddi å lese denne posten skikkelig skrev jeg i det ene innlegget mitt at det ikke var noe problem men at jeg helst ville få lov også... (se side en innlegg nummer 7)Og JA jeg skal betale med mine egne penger. Såklart! Takk til alle dere andre som kom med seriøse svar... Endret 10. juni 2006 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 eller et eller annet. Det er noe som absolutt ikke er faktum! Hadde du giddi å lese denne posten skikkelig skrev jeg i det ene innlegget mitt at det ikke var noe problem men at jeg helst ville få lov også... (se side en innlegg nummer 7)Og JA jeg skal betale med mine egne penger. Såklart! 6281788[/snapback] Hvis vi ser bort fra andre faktorer enn foreldrene dine, så vil jeg tro at det er flere måter å overtale dem på. - Mase jevnt og trutt over lengre tid. Tilslutt venner de seg til det og sier OK. - "Byttehandel", du gjør et eller annet for dem mot å få lov. Husarbeid? - Tilgivelse, du bare gjør det, tar en skjennepreken, og ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå