Brummle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dette er andre kapittel i «Advanced Warfighter», og distribueres via Xbox Live. Oppdateringen betyr blant annet nye våpen, fire nye oppdrag og tolv nye kart. Innholdet skal være klart til slutten av juni, pris er foreløpig ukjent. Les mer på spillmagasinet sine hjemmesider her er det bare å glede folkens Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Elsker dette spillet så blir nok ein sikker vinner her i gården ja Endret 8. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 gleder meg :!: det blir vel mulig å få 1000 gamerscore på GRAW nå? Lenke til kommentar
teekej Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Har kjøpt graw men har ikke tatt av plastikken enda så jeg håper det er bra. Er det sykt bra så må jeg få meg noen marketplace poeng så jeg kan få meg oppdateringen. Lenke til kommentar
mikkard Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvis du sier det er så veldig bra, så trenger du vel ikke å kjøpe poeng for penger når det er så bra fra før! Var det bra elr? Blir det eller farcry for meg. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) gleder meg. jeg kommer nok desverre ikke til å kjøpe det. har allerede brukt 500 ms points bak ryggen til foreldrene mine.:/ Men vet nå at jeg droppet fifa world cup for en POWERBALL. Bestilte den i dag. blir kult. edit: avbestilte powerballen. Endret 12. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
teekej Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hvis du sier det er så veldig bra, så trenger du vel ikke å kjøpe poeng for penger når det er så bra fra før! Var det bra elr? Blir det eller farcry for meg. 6277848[/snapback] Hvis spillet er så bra at det er verdt å bruke mer penger på det. Offtopic: Det var sinsykt kult. Beste krigsspillet jeg har prøvd. Lett å lære seg i forhold til andre sånne spill jeg har prøvd. Mye dramatisk action og stemmene til soldatene og folka i "vinduene" hever seg når det blir action og man skynder seg og blir stressa. Det var kult det. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 OT: kommer dette på PC også? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ikke det samme men et som har first person og det har allerede komt mener eg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har 10 000 MS points, så det er en oppdatering jeg kommer til å kjøpe. GRAW er utrolig bra! Elsker tactical shooters. Selv om AI ikke alltid er så skarp. Eneste minus jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvordan har du fåt så mange points? Kan man vinne de på noen måte, eller må man betale for de? 10.000 MS points er vel ca 800,- norske kroner hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror du svarte på ditt eget spørsmål der gitt Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ikke det samme men et som har first person og det har allerede komt mener eg. 6283544[/snapback] tengte på tillegspakka jeg da har GRAW til PC men har lagt det bort litt da det er fler bugs der enn i [email protected] Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvordan har du fåt så mange points?Kan man vinne de på noen måte, eller må man betale for de? 10.000 MS points er vel ca 800,- norske kroner hvis jeg ikke tar feil. 6286238[/snapback] VISA baby Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Siden jeg storkoser meg på jobb en lørdagsnatt, kan jeg liksågodt slenge ut noen bilder av hva spillet har i vente: Edit: Ehm, hvordan nedskalerer man bildestørrelsen egentlig? Endret 18. juni 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 I den nye oppdateringen kan man blandt annet spille mot hverandre med 7 bots på hvert lag. Hvis du tenker deg at man spiller 8 mot 8 HUMAN players, så legger man til 7 bots på hvert lag og får tilsammen 30 spillere (bots og humans) i gamet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Å du milde alpakka! Vil det ikkje hakke noe jævlig da? Merker jo slowdowns med 16 spiller av og til jo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Å du milde alpakka! Vil det ikkje hakke noe jævlig da? Merker jo slowdowns med 16 spiller av og til jo 6334871[/snapback] Det kommer jo veeeeldig an på den som host'er sin server da Noen kan holde opp til 16 spillere, mens andre ikke kan hoste for mer enn 4-5. En bot sitter ikke på nett og vil derfor ikke sinke gameplayet. I G.R.A.W spiller jeg veldig ofte co-op elimination med 5-6 spillere og unlimited med "fiende bots". Ofte opp imot 100 stk. Så nei, det vil ikke hakke Når vi spiller clanmatch (8-12 spillere) har vi alltid lag-test før vi starter. Om det lagger (hakker) velger vi en ny server (host). Det hakker ofte lettere på de største mapsene... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Som linn sier så tror jeg neppe det vil lagge, xbox360 er en veldig krafitg konsoll og produsentene har nok laget spillene innen de rammer av grafikk og ytelsene som MS har satt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå