zoneman Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sitter her med litt eldre hw i en annen pc som jeg planleger å lage en HTPC ut av, så jeg har sett meg ut dette kabinettet. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMHD160SI&mcat=c434 Bare lurer på om det er noen som har dette kabinettet eller i det minste har prøvd det. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 har det hjemme! funker fett det! ser utrolig bra ut, grei arbeidsplass, hvis du ikke har for stor cpu vifte (da kommer psu ganske nært). ellers, har ikke fått til vfd og fjernkontroll skikkelig enda, mye pga at skjermkortet tok dagen har hjemme eksamen atm, så litt vanskelig å gi en skikkelig gjennomgang av det. men får se om jeg ikke får tid i løpet av neste uke... Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 har det hjemme! funker fett det! ser utrolig bra ut, grei arbeidsplass, hvis du ikke har for stor cpu vifte (da kommer psu ganske nært). ellers, har ikke fått til vfd og fjernkontroll skikkelig enda, mye pga at skjermkortet tok dagen har hjemme eksamen atm, så litt vanskelig å gi en skikkelig gjennomgang av det. men får se om jeg ikke får tid i løpet av neste uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå