MrBjoern Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Sitter og jobber litt med en liten hjemmeside og lurte på en liten ting Hvordan går jeg ned et directory på en link? (link tilbake til root folder) Det er sikkert et enkelt svar på dette, men det er jo bedre og spørre (og få det til) Enn og slite i mange timer ekstra uten og få det til. Endret 8. juni 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) <a href="../">Opp en mappe</a> burde vel funke? Endret 8. juni 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Icca Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Disse skal vel funke fint (om jeg skjønte det rett) Fremover: <a href="javascript: history.forward(-2)">Frem</a> Tilbake: <a href="javascript: history.back(-2)">tilbake</a> Endret 9. juni 2006 av Icca Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Disse skal vel funke fint (om jeg skjønte det rett) Fremover: <a href="javascript: history.forward(-2)">Frem</a> Tilbake: <a href="javascript: history.back(-2)">tilbake</a> 6277092[/snapback] Det var nok feil. Først så er det å gå i historien til nett leseren, altså det samme som fram og tilbake knappene til nettleseren. den andre feilen er at selve koden er feil: Fremover 1 gang: <a href="javascript: history.go(1)">Fremover 1 gang</a> Fremover 2 ganger: <a href="javascript: history.go(2)">Fremover 2 ganger</a> Bakover 1 gang: <a href="javascript: history.go(-1)">Tilbake 1 gang</a> Bakover 2 ganger: <a href="javascript: history.go(-2)">Tilbake 2 ganger</a> Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har fått det til nå, trengte bare og gå en mappe ned. Men jeg kan jo få bruk for den javascript metoden en gang senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå