Gå til innhold

Hva er poenget med testposter

Anbefalte innlegg

Ja, som emnetittelen sier, hva er poenget med dem? Man kan bare trykke på forhåndsvis knappen og så får man vel testet det meste? Ser virkelig ikke poenget i å lage en hel kategori for det. I tillegg er det 15 personer som oppretter hver sin tråd for å teste det samme... Er vel ikke nødvendig å stenge testpostene hvis folk vil teste mer? Eller hva med å ha en offesiell tråd der man kan teste hvis folk ikke kan bruke forhåndsvis knappen?

Syns det er ganske unødvendig med en egen kategori... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må egentlig si meg enig med jornan jeg, selv om jeg har brukt kategorien selv.

For eksempel er jo: "Jeg tester farge, vil se hvordan det ser ut" -tråder helt på trynet. Og jeg fatter ikke at folk ikke bruker noen hjerneceller ekstra til å finne forhåndsvis -knappen. Meg bekjent er det veeeldig få funksjoner som trenger annen testing enn forhåndsvisning. Nå har man i tillegg fått bloggen så man kan jo teste ting der også. Den eneste gruppen medlemmer jeg kan se at dette kan være nyttig for er administratorer og eventuelt moderatorer, ikke vanlige brukere.

Hvilke funksjoner er det man ikke kan teste gjennom forhåndsvisning og blogg egentlig?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Men så har man jo òg nokså morsomme og muligens nyttige tråder som dette her. :tease:

Vel, i bunn og grunn kan jeg være enig i at trådkategorien er temmelig unødvendig, dog er det bedre at kategorien finnes enn at slike testtråder blir plassert i andre kategorier.

I alle fall, testkategorien utgjør jo ingen forringelse av forumtjenesten, så den kan godt bli værende for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...