qu3st Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Etter jeg hadde spillt et par minutter begynte pcen å restarte, dette skjedde rundt 6 ganger. Etter 6 ganger fikk jeg en feil melding skal se om jeg får lastet, var noe om en lesefeil på disken, gjelder dette hardisken. Er veldig nervøs her nå, noen som vet? Skal se om jeg får lastet opp screen shot senere. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Så du får til å slå på dataen? Hvis det funker kan du jo prøve å gå inn på din datamaskin og høyreklikke på harddisken og finne "error-checking" eller hva det nå heter (det skal være i en av fanene). Endret 8. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Får ikke startet pcen nei :/ Når jeg starter pcen får jeg opp en feilmelding med engang, stopper ved første bildet som kommer når jeg starter pcen. Får ikke gjort noe some helst, vil hest ikke formatere siden jeg har ikke tatt backup av noen ting. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sett den som slave, og plugg i i en annen maskin? Ta backup av viktigste ting, og formater Eller feilsøk først da, får å se om det er noe feil. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vet ikke hva du skal gjøre da. Kanskje ta harddisken med til en kompis og flytte alt over (hvis du har mulighet til det) og så formatere? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Får prøve det da, takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå