MrKnight Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi kan være inntil 3 kanditater på eksamen, jeg er dessverre blitt satt i klemma. Kanditaten på min gruppe har trukket seg og jeg må derfor sitte aleine å jobbe med dette caset/eksamen i helga. Eksamen blir utlevert i morgen kl 15 og skal være levert mandag kl 15. Caset består av å skrive en oppgave på maksimalt 20 sider om ulike samfunnsøkonomiske problemstillinger. Er det noen her som har tatt denne eksamen tidligere? Noen som gi meg generelle råd og tips? Noen kilder som jeg kan bruke? Noen behjelpelig nettsider osv? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det høres ut som du har litt høyere nivå enn meg i makro. Har bare tatt 7sp via høgskolen i tromsø. Her brukte vi en bok av Anders Dekam Jr. Jeg har funnet en powerpointpresentasjon laget av forfatteren som kan være grei å ha dersom du trenger ferdig tegnede grafer. direktelink powerpointpresentasjon av Anders Dekam Jr. Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Tusen takk valentino. Den blir nok nyttig, slipper jeg å tegne de fra boka. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sjekk PM, som sagt kan jeg ikke bruke altfor lang tid til å hjelpe deg, men noe kan jeg da være behjelpelig med. Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Noen som vil hjelpe meg? Oppgaven dreier seg om konjukturer, vekstregnskap, pengepolitikk, inflasjonsmål osv. Sitter her aleine å knoter.... Kunne være på gruppe med 3, men de andre i gruppa mi har svikta.Vil ikke ta eksamen. Har oppgaven som pdf, hvis noen vil se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå