dannytanner Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skal kjøpe meg en pc til skolebruk/fritid. Skal ikke bruke den til spilling. Prisklasse: 2000-8000 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Denne skal visst gi mye for pengene. Den er ikke så kostbar heller. Jeg har personlig ingen erfaringer med den, men har hørt mye bra om den Mvh Christian Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Personlig ville jeg ikke satset på integrert grafikk siden det gir dårlig ytelse. Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7495 kr Batteritid: 3,5 timer. spesifikasjoner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Personlig ville jeg ikke satset på integrert grafikk siden det gir dårlig ytelse. 6273052[/snapback] Du vet sikkert bedre enn meg Men han skulle ikke bruke den til spilling, kun skole/fritid, og da betyr vel ikke grafikken så mye? Mvh Christian Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Personlig ville jeg ikke satset på integrert grafikk siden det gir dårlig ytelse. 6273052[/snapback] Du vet sikkert bedre enn meg Men han skulle ikke bruke den til spilling, kun skole/fritid, og da betyr vel ikke grafikken så mye? Mvh Christian 6273083[/snapback] Delt grafikkminne gjør at Windows går tregt. Jeg kjenner mange som har angret bittert på tilsvarende kjøp. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Denne skal visst gi mye for pengene. Den er ikke så kostbar heller. Jeg har personlig ingen erfaringer med den, men har hørt mye bra om den Mvh Christian 6270637[/snapback] Sorry for litt ut av topicen greier her, men har denne for dårlig grafikk til og spille f.eks. CS:S, eller battlefield Edit: er denne no bra? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17886&cid=5546 Endret 9. juni 2006 av Chainman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå