Gå til innhold

addons til Joomla

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leter etter en addon til joomla som gjør at jeg kan legge logoer fra sponsorer på front siden og lage en egen sponsor side som en del av siden. Hvis noen vet hvor jeg kan skaffe det ville jeg vært veldig taknemmelig.

Hvis mulig må den også ha en funksjon så logoer går oppover (byttes ut hele tiden scroller auto oppover) så man kan ha en del logoer på liten plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du formulerer deg merkelig, så jeg forstår ikke helt hva du leter etter.

Har du forsøkt å søke i J! Extensions Directory?

6270997[/snapback]

Har gjort det og funnet ca hva jeg leter etter.

Du trenger ikke noe extensions til dette, bruk random image modulen eller opprett en ny modul hvor du legger inn logoene (som igjen linker til en statisk side med mer info).

6273088[/snapback]

Hmm syntes ikke det ble som jeg ville for jeg vil at alle sponsorene skal ligge nedover og bevege seg oppover, for så å dukke opp igjen i bån.

Endret av uro
Lenke til kommentar

Hmm fikk et problem igjen.

Hvis dere sjekket ut siden jeg holder på med ftw06.com og oppdaterer noen ganger ser dere at sponsor logo byttes ut, men vil at alle skal vises under hverandre, ikke byttes ut. Tror nok ikke sponsorene mine vil like ting som det er nå.

Så hvis noen har en løsning ville jeg vært meget taknemmelig.

Et eksempel på hvordan jeg vil ha det finner du her: Sponsor linje, hvis du sjekker sponsor linja der så står alt nedover, og det vil jeg ha også.

Lenke til kommentar

Er det ingen som vet det? Haster litt med å få opp sponsorene på siden så ingen skal trekke seg se. Så hadde vært evig taknemmelig hvis noen vet om en sånn modul/komponent.

Lenke til kommentar

Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener -- du må formulere deg klarere.

Hvis du sikter til den roterende mpx.no-reklamen til høyre er dette en animert .gif-fil. Så vidt jeg vet finnes det ingen joomlakomponent som gjør dette. Dóg, siden du lenker til kjører jo Joomla! -- du kan jo sende dem en e-post, og spørre dem hva de gjør for å få til det du snakker om?

Lenke til kommentar
Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener -- du må formulere deg klarere.

Hvis du sikter til den roterende mpx.no-reklamen til høyre er dette en animert .gif-fil. Så vidt jeg vet finnes det ingen joomlakomponent som gjør dette. Dóg, siden du lenker til kjører jo Joomla! -- du kan jo sende dem en e-post, og spørre dem hva de gjør for å få til det du snakker om?

6276534[/snapback]

Skal sende dem en mail, men for og forklare tydligere så ønsker jeg følgende:

I joomlas forhånds installerte banner modul får man maks 1 sponsor om gangen. Og hver gang man oppdaterer kommer det en ny logo. Dette blir helt feil fordi jeg trenger flere logoer nedover noe jeg ikke får til med den innebyggede funksjonen.

Så jeg leter etter en modul som har flere sponsorer på en gang nedover på rad, og ikke bare en som joomla har fra før av.

I beggynelsen lette jeg etter noe som på en måte roterte logoern nedover, bytta ut logoene uten at man oppdaterte. Men har gitt opp det. Så vil kun ha en som kan viste flere bilder sponsorer om gangen.

Lenke til kommentar
Hva med å rett og slett legge inn logoene som innhold?

Sånn som her, f.eks:

http://www.bedre.no/kunder/

6276812[/snapback]

Det er greit, har planer om det. Og har også lagt til noen av de nåværende sponsorene under en sponsor link på siden. Men vil også ha dem som modul da de dukker opp på alle sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...