pian Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har en del gammel hardware (Primax 4800 scanner, Canon BJ2xxx skriver, HP 7100e ekstern CD-brenner) som jeg skulle ha brukt med min nye pc - som kjører WinXP. Ingen bombe at de ikke produserer drivere lenger, akkurat, men finnes det sider som har 2.parts-drivere? Alle tips mottas med takk... Andre alternativ er selvfølgelig å kjøre nettverk med den gamle pc'n som "gammel-hardware-hub" -- men det blir jo bortkasta ressursbruk av den nye, da. Takk! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Svært ofte fungere Win2000 driverne også i XP, du kan jo prøve det? - Judaz - Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 prøv hjemmesidene til produsentene, eller søk på google Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 12:33, skrev pian:Har en del gammel hardware (Primax 4800 scanner, Hvis dette er den Direct versjonen jeg hadde som også har scsi kontakt måtte jeg gi opp iallefall. Fungerte topp under linux, men XP var no-go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå