Ustedalen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har nå prøvd meg på et design, som jeg gjerne vil ha kritikk på. Det jeg mener her at dere skal totalslakte meg, gi meg alle mulige tips på forbedringer, hva jeg må fjerne, ha bort osv. Designet finner dere her I å med at dette designet ikke kommer til å bli brukt, men muligens en forbedring, er det bare å slakte meg som sagt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Portofolie? Portefølje* Endret 8. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Likte ikke teksten i header, dessuten ville jeg endret på fargene. Svart mot hvit er den sterkeste kontrasten som finnes. Du burdte softe fargene litt. Kunne brukt noen duse brun-toner f.eks. Ellers så dette ut som et greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg må påpeke de utrolig stygge(i dette designet) rette linjene her å der Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Det skal nevnes at jeg har gått bort fra det designet, og begynt på noe langt bedre Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 få se når du har noe å vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå