AT1S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Nå har et lite klipp med hovedpersonene kommet: her! Det er bare noe jeg og siGz laget da vi kjedet oss. Første episode av; "life in bombay!". I første episode, skal vi se skuespillerne fortelle om hva de gjør for å ha det gøy. Nyt den 1 episode 2 episode 3 episode Endret 8. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er verken nyskapende eller egenprodusert. Eneste dere har gjort, er å legge på tekst. Og det finnes en egen post til disse her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg er skeptisk, det er litt uinteresant også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Det er verken nyskapende eller egenprodusert.Eneste dere har gjort, er å legge på tekst. Og det finnes en egen post til disse her. 6271068[/snapback] Kanskje fordi det var noe vi laget får morro? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det er litt uinteresant også. 6271082[/snapback] Er litt enig der også. Det skjer omtrendt det samme i hver episode, og humoren spiller alt for mye på det samme. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 det er litt uinteresant også. 6271082[/snapback] Er litt enig der også. Det skjer omtrendt det samme i hver episode, og humoren spiller alt for mye på det samme. 6271108[/snapback] Skjer i hver episode? nå er det vi som selv setter det sammen og velger hvordan det skal se ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Skjer i hver episode? nå er det vi som selv setter det sammen og velger hvordan det skal se ut. 6271124[/snapback] Sier bare min mening. Tråden ligger tross alt under videokritikk... Endret 9. juni 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Skjer i hver episode? nå er det vi som selv setter det sammen og velger hvordan det skal se ut. 6271124[/snapback] Sier bare min mening. Tråden ligger tross alt under videokritikk... 6273057[/snapback] Kritikk er tatt imot, og det er det vi la det ut for, men synes det bare var så morro da vi laget det. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dette her er jo helt idiotisk Helt enig med de andre her! Og så er det vel ikke meningen at du skal bli sur når du får negativ kritikk. Humoren ble også fryktlig kjedelig etter vært, egentlig var alt et ganske teit opplegg til å ha på videokritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå