rajohan5 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har akkuart betalt for din-side.net, men vet ikke helt hva jeg skal ha på den. Noen som har noen seriøse forslag? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har akkuart betalt for din-side.net, men vet ikke helt hva jeg skal ha på den. Noen som har noen seriøse forslag? 6269791[/snapback] Hva med en hjemmeside? :!: Men fra spøk til revolver: Det du føler bør deles med omverden. Lag feks din egen blogg, ha en fan-side til noe du interesserer deg for, lag en oprtal for familie og venner... Masse rart du kan bruke den til. Bestill masse Ubuntu-cd'r og lag deretter en nettbutikk der du selger de ut igjen for 50 spenn pr stk. Du hadde vel en ide når du valgte å kjøpe domene/webhotell. Kanskje du trenger online lagring av dokumenter. Hva trenger du eller hva vil du ha der? Lenke til kommentar
rajohan5 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 jeg har hatt webhotell/domene i over ett år nå. (rajohan.com) det er en personlig side men det har liksom aldrig blitt noe ut av den... og kommer ikke på noe bra jeg kan lage ha der...jeg kan php,css,html,vbs.... Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 På min side kjører jeg Joomla. Der legger jeg ut bilder og nyheter om meg og familien min sånn at slekt og venner som er langt unna kan se hva som skjer. Her kan du ta en titt på hva jeg fyller den med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå