olona Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hei. Har et logitech cordless keyboard (og mus) som oppfører seg ganske snålt (synes jeg). Det er bare keyboardet som oppfører seg rart. Musen fungerer utmerket. Jeg har prøvd det både på stasjonær og bærbar og noen av knappene fungerer, men det er stort sett bare å starte winamp og sette maskinen i dvale. Resten av knappene får jeg ikke noe respons fra i det hele tatt. Noen ideer? edit: Keybordet er et LX500. Endret 20. juni 2006 av olona Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eg hadde eit liknande problem før. Då stod sendaren min for nær skjermen og dei kjem visst ikkje så godt overeins. Du kan jo prøve å flytte sendaren lengre ifrå skjermen og kanskje litt nærmare tastaturet. Det kan jo hende at sendaren er for langt ifrå tastaturet. Lenke til kommentar
olona Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Prøvde det, men fungerte ikke. Synes det er snodig at noen av knappene fungerer - det betyr jo at det er kontakt mellom sender og keyboard. Og det har fungert før, ihvertfall på den stasjonære pcen. Det sluttet å fungere og jeg trodde at det var noe med usb portene som streiket og la inn (på grunn av noe annet også) windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå