Gå til innhold

Filmer som fortjener oppfølgere

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hm..Jeg mener at Dum & Dummere 2 burde ha kommet...med Jim Carrey og han andre idioten...sykt morsom film.

6411261[/snapback]

Wake up.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel teknisk sett ingen oppfølger, men heller en slags spin-off. Den suger forresten.

Til alle som ikke har sett den: Keep it that way. "Kan vel være greit å bare få den med seg, uansett om den er dårlig" tenker man kanskje. I dette tilfellet er det feil. Denne filmen er blant de dårligste filmer jeg har sett noen gang (at den ligger på bottom-100 på IMDB hjelper også på litt).

Dum og Dummere er utrolig artig da. Tror egentlig ikke en oppfølger ville vært noe bra, tho. Kunne liksom ikke slått originalen. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Friends, after the breakup eller noe i den duren :p Så man kunne se hvordan det går med alle etter sesong 10 og kanskje at Joey gjør noe annet enn å dra til søstera si.

Noen som vet når Rush Hour 3 kommer? Hvis den kommer...

6405887[/snapback]

vet at rush hour3 kommer men vet ikke når jeg trur de er i frankrike i den nye filmen :hmm:

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er vel teknisk sett ingen oppfølger, men heller en slags spin-off. Den suger forresten.

6411530[/snapback]

Det har du helt rett i. Det er en prequel.

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg 1'ern godt, men 2'ern ble ikke like bra. Oppfølgere som kommer mange år etter den siste i serien har en tendens til å bli dårlig.

Jeg tror ikke den blir noe bra i det hele tatt, men en kan jo alltids leve i håpet. :)

6412920[/snapback]

sånn er det alltid den 1 første som er best så kommer det bare dritt oppfølgere

The mask da mener jeg ikke det derre søppele maskens sønn: men orginalen kunne blitt en bra oppfølger til

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...