Gå til innhold

Filmer som fortjener oppfølgere

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ellers håper jeg inderlig at de fortsetter med batman filmer nå som de endelig er inne på et bra spor.

Jeg synes filmen er veldig bra, men jeg er svært usikker på hvorvidt den kunne blitt like bra da. Noe av det som gjorde Batman Begins så bra var at den dreide rundt et konsept, ideer, tok opp moral, osv... for at oppfølgeren skal bli bra kan de ikke dvele videre på det, men må utvide med noe nytt. Er redd en oppfølger til den ville blitt en "tom" hjernedød actionfilm... :shrug:

Lenke til kommentar
oppfølgeren til BB skal bli mye mørkere så blir nok mindre action og mer dyk sjel dykking

6332544[/snapback]

Ville vært flott om de kverket dama til Bruce, så vi slipper mer av Katie Holmes. Så kan Bruce bli litt mer bittet og således Batman litt skumlere og rå. Det som kalles å få i både pose og sekk :thumbup:

Lenke til kommentar
ellers håper jeg inderlig at de fortsetter med batman filmer nå som de endelig er inne på et bra spor.

Jeg synes filmen er veldig bra, men jeg er svært usikker på hvorvidt den kunne blitt like bra da. Noe av det som gjorde Batman Begins så bra var at den dreide rundt et konsept, ideer, tok opp moral, osv... for at oppfølgeren skal bli bra kan de ikke dvele videre på det, men må utvide med noe nytt. Er redd en oppfølger til den ville blitt en "tom" hjernedød actionfilm... :shrug:

6332121[/snapback]

Mitt inntrykk av Nolan er at han elsker Batman-konseptet, og vil derfor holde seg trofast til kildene (bøkene). Så lenge han beholder innstillingen fra den første, så ser jeg ingen grunn til at den neste blir hjernedød.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Det hadde ikke skada med flere filmer om Hunter S. Thompsons eskapader.  :love:

6411208[/snapback]

Kanskje denne demper smertene litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...